اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

خودم پراندمت نازنین!

وقتی با حرف هایم بهت بال دادم

حالا رنگ آسمانه ای دیگر را به رخم من می کشی؟

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتند

باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم هم یه اسمی میذاشتن!

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

دلم می خواد برم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزم که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

آدامسمو با اون همه شیک بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

هیچ بوسه ای جای زخم زبان را خوب نمی کند

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

اینکه می گویند : ادعایی نیست

خودش کم ادعایی نیست …

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

به بعضیا وقتی همش بگی چشم

کم کم دل میزنی میشی پشم!

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ

ﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭﻗﻒ ﺑﯽ ﻭﻗﻔﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﺒﺎﺵ

ﮐﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

آدم داغون از اول داغون نبوده عزیز

داغونش کردن

آدم آرومم همینطور!

آدم عصبی هم همینطور

ولی آدم بیشعور از اولش بیشعور بوده

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

سخت ترین کار دنیا بحث کردن با کسیه که

به خودش قول داده به هیچ وجه نفهمه!

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه دو حالت بیشتر نداره

یا میخوان جات باشن نمیتونن

یا میخوان بات باشن نمیتونن

اس ام اس تیکه دار

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

آنان که به سرمستی ما طعنه زنانند

بگذار بمانند به خماری که ز ما هیچ ندانند

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

قبل از ورود به هر موضوعی!

دقت کنید!

که جوابتون به تو چه نباشه

اس ام اس خیانت

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

اون با یارش من با یادش

نه عمو اون با یارش من با رفیق فابش

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

باید ژن آدم بودم داشت نه ژستشو

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

به بعضیآ بآس گفت :

تو از همه خوشت میاد منم یکیش

من از همه بدم میاد توام یکیش

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

غصه هایت را با  قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی

انگار فقط  قصه است و بس …

اس ام اس سنگین

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

از کسی که بهت دروغ گفته نپرس : چرا؟

چون با یه دروغ دیگه قانعت میکنه …

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

گفتی : تو دلم اول اخر خودتی

از هر چی دارم بهتر خودتی

خندیدم زیر لب مکرر گفتم

شاهزاده قصه های من خر خودتی

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

رفیق الکی تریپ طرف داری نگیر جان من!

ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﺸﺖ ﻫﻤﯿم

استاتوس تیکه دار فیسبوکی

sms tikedar in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۲)

bad  nabood


عالیههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید