اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

به بعضیا باید گفت

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا هم باید گفت :

من خودم با ذغال رنگت کردم

جلوی ما ادعای سیاهی نکن !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

ﺑﻪ بعضیا هم باید گفت :

ﺍﮔﻪ ﻭﺍﺳﻪ بقیه ﻗﺎﻃﯽ ﭘﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ

ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺎﺗﯽ ﺗﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیام باید گفت :

عزیزم از دستت هر کاری برمیومد انجام دادی !

حالا نوبت پاهاته ، گورتو گم کن !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا هم باید گفت :

باور کن من خودمو نمیگیرم

ولی شما زیادى خودتو ول کردى !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم آسانسور خرابه شما تو “کف” بمون !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا بابد ﮔﻔﺖ :

عوض نمیشی ، خیالی نیست راحت باش …

تعویض که میشی

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا باید گفت :

دوست عزیز ببخشید حواسم نبود

پشتم خورد به خنجرتون !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیام باید گفت :

با من مشکل داری ؟

خوش به حالت خیلیا همینم ندارن !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به خیلیا باید گفت :

تو خوب باش ، اگه مُردی با من …

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا باید گفت :

تا حدی باهات راه میام

از حدش که بگذره از روت رد میشم !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ و میشنوم ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﭙﺮﯼ

ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎ من ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺍﻭﺝ ﭘﺮﻭﺍﺯﺕ ﺑﻮﺩﻩ !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا هم باید بگی

یه خورده راست بگو ببینم بلدى ؟

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضی ها باید گفت :

من زندگیم به خودمم مربوط نیست چه برسه به تو !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضی ها باید گفت :

بیخودی صدای گاو درنیار

من و تو خیلی وقته دیگه “مــــا” نیستیم !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۱۶)

عالی یس
سلام
ممنون یه کوچولو خنده به لبم نشست:)
پاسخ:
خواهش. خوشحالم که در همین حد باعث خنده و خوشحالیتون شدم

امروز…
انگار کسی آمد…
و هوای دلتنگی ات را …
هی در آسمان اتاقم پاشید …
و تو نبودی……

+kheyli khosham omad

Mersi

۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۲ دلتنگی های من

سلام اینم از سوتی امسال من خواستم برای شما نظر بذارم جوکاتو خوندم باحال بود اشتبا نوشتمش برای وبی که بسار دپسرده بود و اصلا جک نداشت

آدرسمم تغیر کرده بیا ب این یکی

http://ro1990.blogfa.com/

پاسخ:
بابا کاش اولین سوتیت بود تو همینجوری داری سوتی میدی!!!
بذار اونم یکم حال و هواش عوض بشه
باشه دیگه آدرس جدیدتو بذار
نمیخاد

رمز از کجا بیارم:|

ولش کن:|

مرسی:*
پاسخ:
رمز چیو؟
چیو ول کنم؟
خواهش
میزنمتا

درست شد؟؟
پاسخ:
ن تورو خدا بیا بزن
چی درست شد؟
اینی که دای چی بود؟؟؟O_o

چیکار کردی؟؟
پاسخ:
ی برنامه کنترل از راه دور
خنگ که نیسم بلدم دانلود کنم وای خخخخخخخ
پاسخ:
دور از جون خنگ هههه
نمیمیری بابا:))))

میگما میشه یه کمکی بهم بکنی:|

ویندوزو عوض کردیم همه برنامه هام پاک شده الان من شدید به نیاز دارم چیکا کنم:(((((((((((((به برنامه فشرده سازی WINRAR:(

اینترنت دانلود منیجرمم دان نمیکنه:(

ای خدا:|
پاسخ:
خو ی ویندوز خوب نصب میکردی xp هم ویندوزه
IDM رو پاکش کن. با همین فایرفاکس دانلودش کن
الان لینکشو بهت میدم
:)

sheklaka ky amade mishan???D:
پاسخ:
برو اینجا تو کامنت 4-5 در مورد شکلکا توضیح داده
http://changes.blog.ir/1393/01/31
ﺍﮔﻪ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻱ ﺑﯿﺎ ﭘﺎﯾﯿﻦ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
( (´_`
> ︻, ╦╤─ ҉ - - - - - - -
\´ \
\﹋/_
ﺍﻻﻥ ﺣﻘﺘﻪ ﺗﯿﺮ ﺑﺎﺭﻭﻧﺖ ﮐﻨﻢ، ﺑﺰﻧﻢ ﺑﮑﺸﻤﺖ؟ ! ؟ ! ﻣﺮﯾﻀﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ
ﻧﻤﯿﮕﯽ؟؟؟ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺭﯼ !!!
پاسخ:
اون پایین چی نوشتی؟
حقته بدم میاد یکی حرفشو تا اخر نگه:(

کوفت زهرمار درد عوضی خخخ:D
پاسخ:
باشه دیگه حرفمو تا آخر میگم
سال ساله اسبه منم میگم جفتک اسب
کجا جاشه؟!
پاسخ:
آدمو میذاری تو آمپاس تا آخرش بگه وولم تو ولت!!!
مثلا چی؟؟؟!!!
پاسخ:
خیلی چیزا ... اینجا جاش نیست
ایول به ولت:)


پاسخ:
ولم به وولت
یا
وولم به ولت

عالی بودن لایییک برای همه
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید