اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

بعد از تو

هوای هر دو سوی پنجره بارانی ست !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

بعضی وقتها که میان واژه های من جا نمی شوی

شعرِ باران می شوی و زلال می باری از آسمان چشم های من !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران که گرفت

زنده شدی از میان هزار لحظه دلتنگی و من خیس شدم از عطر بودنت !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

تو خیسِ بارانی

اما من مثل اتاق زیر شیروانی ، پر از خاطره بارانم !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

پر از رقصیدن گنجشک ها باش

همیشه بر تن گنجشک ها باش

به مردم اعتمادی نیست باران

خودت پیراهن گنجشک ها باش

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران کمی آهسته تر ، اینجا کسی در خانه نیست

من هستم و تنهایی و دردی که نامش زندگیست !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران شده ای !

یک لحظه میباری و من یک هفته بیمارم !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن

دلم داره پر میزنه واسه تو و قدم زدن

وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز

نمیدونی تو این هوا چشات چه خوشرنگ میشه باز

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

چرا فرار ؟ چرا چتر ؟

تنها آدم های آهنی در باران زنگ می زنند !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

بر سرش چتر گرفتم ، دیدم او خودش باران است !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران را دوست دارم

چون رفتن بلد نیست ، فقط می آید …

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

زیر چتری که جای یک نفرست تو بایست

من زیر باران در کنارت قانعم …

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

کشاورز دعای باران خواند و باران آمد

کاش تو را خواسته بود ، کاش تو آمده بودی …

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

کنار پنجره خاطرات عجیب می چسبد ، چای و باران !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

هوا چقدر دیوانه است

تو که نیستی گریه می کند ، همه دچارت شده ایم ، همه !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

نبودنت در من قدم می زند و من زیر باران

تو دور میشوی ، من خیس

این دلبری های بهار است

نیامده دیوانه می کند

کوچه را از تنهایی !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران بهانه بود تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی

و دوستی مثل گلی شکوفه کند بر لبانمان !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

جای دوری نرفته ام

جای دوری نمی روم

می روم کمی باران را با دلم

یا دلم را با باران یکی کنم !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران به هوس هم آغوشی با موهای توست

که این همه راه با سر به زمین می آید !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران آرام تر ببار

تنهایی من سقف ندارد !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران زیبا نیست ، تو در باران زیبایی !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران می بارید

و من تمام روز را بدون چتر به تو فکر می کردم !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

باران و عشق حادثه ای آسمانی ان

باران گرفته است ، گمانم وزیده ای !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

بر باور نبودنت زخم میزند باران بی موقع بهاری !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

به شیشه می خورد انگشت های باران

شبیه در زدن تو ولی صدای تو نیست !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

لحظه ی بغض نشد حفظ کنم چشمم را

در دل ابر ، نگهداری باران سخت است

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

انگار که حسِ سبز بودن دارند در این باران

چراغ قرمزها هم !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

هوا هوای لطیفی ست

طراوت است و ترنم ، شبنم است و شقایق

هوای همهمه دارند ابر و تندر و باران

هوای زمزمه دارند ، بید و باد و بنفشه

و من هوای تـــــــــو دارم …

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

چتر نمی خواهد این هوا ، تو را می خواهد.

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

تو این روزها برایم حکم باران را داری درست وسط کویر

همون قدر زندگی بخش ، همون قدر محال !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

تو نیستی و دل این چتر وا نخواهد شد

غمگین است باران وقتی هوا هوای تو نیست !

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

چشم هایم را می بندم

باران شنیدنی ست…

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

زیر باران باید رفت

و تو رفتی و من از باران بدم می آید دیگر …

اس ام اس هوای دو نفره و بارانی

sms baran

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۴۷)

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۱ ღFคtєறєhღ
http://s5.picofile.com/file/8110258692/%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1_37.png
پاسخ:
دختر اگه پوستش بدون کرم خوب بود که بهش نمیگفتن دختر
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۵ ღFคtєறєhღ
ای جان ابیاری میکنی تو:D

با اجازت زردم بازم کپی کردم:)

میگما زردک؟؟
پاسخ:
آره.میخوای آبیاریت کنم؟
کپی کن...
جونم سیاهه!
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۶ ღFคtєறєhღ
اِ سعیدواسه یه دختره بودا:|

نمیخاد غیرتی شی حالا کو پسر من براش بفرستم:|

من اصن ارایش نمیکنم:)

بخدا
پاسخ:
ب مولا اگه نمیگفتی دختر بود دیگه جوابتو نمیدادم
تو غلط میکنی واسه پسر اینارو بفرستی...
یعنی تو پنکیک و کرم پودر و اینا نمیزنی؟!!!
عـآقـو تو راجبِ ما چی فِک میکنی ؟؟ :))

اخ اخ اخ دسته چوبی بیل میدونم خیلی بده من دسته چوبی فرقونو تو دهات امتحان کردم افتضاحه !!!!

نه چی شی هس؟؟؟
پاسخ:
من اصن راجبتون فکر نمیکنم
دسته بیلو امتحان کن ببین چقدر خوبه...
سرچ کن تا بفهمی
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۸ مهرداد راسو
جوانی داغ بر دلت نشسته
 تو تنها نمی مانی ای مانده بی من تو را میسپارم به میلای مهتاب
تو را می سپارم به رویای فردا به شب می سپارم تا نسوزد به دل می سپارم تا نمیرد
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۳ ღFคtєறєhღ
سلام

برا یه دختره کامنتای عاشقونه میفرستاد منم از وب تو کپی کردم براش فرسادم:)

چطور مگه؟؟:)
پاسخ:
سلام
آهان. آخه دیدم خیلی عاشقونه بودن گتم اگه پیره تا دهنتو سرویس کنم

ناراحت شدی؟؟ ببخشید شرمنده ا:
پاسخ:
ن بابا واسه چی ناراحت بشم
دشمنت
عآقو این وصله ها به من نمیچسبه شاید به فاطو چرا ولی به من نَ D:

اوووووووو چه خبره؟؟؟؟ مگه شلنگ چقد تو دست بود که تاول زد؟؟ ا:
پاسخ:
اتفاقا این وصله ها فقط ب تو و فاطمو میچسبه...
باغ بود ن باغچه...با بیل تاول زدن
تا حالا آبیاری غرقابی دیدی؟
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۶ ღFคtєறєhღ
زردک خودت زشتی همه رو زشت میبینی وسلام :D

عجب چه خبرا؟؟؟؟:)
پاسخ:
آره. ب نکته ظریفی اشاره کردی...اصن هیچکی قشنگ نیس
ی روز آرایش نکن برو تو خیابون ببین کسی مگات میکنه
هیچ . ملالی نیس جز دوری...
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۲ ღFคtєறєhღ
خیلی هم خوشگلم ندیدی حرف نزن:D

مرسی برادر بسیجی:D
پاسخ:
زر نزن ک حوصله ندارم D: تو کجات خوشگل بود سیاهه
خواهش خواهر
ا:

غلط نکن پسرم ما یا تو؟؟؟؟؟ D:

جسمی ؟ چته ؟
پاسخ:
تو...
رفتم آبیاری خستم...تموم دستم تاول زد و ترکید و خون افتاد
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۱ ღFคtєறєhღ
چشات خوشگل دیده:)))))))))
پاسخ:
اون ک 100%. وگرنه تو هم خوشگل نیستی...D:
خاک تو کلت انقد دیر میای باید واستم کامنت خودمو بخونم بینم جواب چیو دادی!! D:

شما با کلاسینا خاطراتتونم درد میگیره اصن D:

اون بدک نیسم جوابِ خوبیه 3.4 رو پیش بود تاریخ انقضاش گذشته D:

الان چطوری برادر؟؟؟
پاسخ:
جوابا همه زیر کامتات هستن
آره ناجور. هم خاطراتمون درد میکنه هم گذشتمون...
تو و فاطی من ک کامنت بذارم بدم باشین خوب میشین D:
الان هم روحی خرابم هم جسمی داغونم
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۵ ღFคtєறєhღ
از موزاییک فروشی اقواممامون
پاسخ:
آهان. خیلی خوشگل بودن...
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۵ ღFคtєறєhღ
اپَــــــــــــــ:)ــــــــــــمـ o_O[قلب]
پاسخ:
باشه میام سر میزنم
عـآقـو کـآمـنـتـآ مـآ وـآسـت نـمـیـاد ؟؟ ا:
پاسخ:
چرا کامنتات تازه اومدن...!
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۰ ღFคtєறєhღ
اول اینکه من عکسمو به کسی ندادم.
دوم اینکه فقد فقد زهرا میخای برو ازش بپرس!
سوم اینکه خب به درک نخواه:D
چهارمم بگو 100تا واست بزاره اصن به من چه:)
پاسخ:
دروغه...
نمیخولم
درک جاته
میگم 101. تربچه
نیما یوشیج در جشن یک سالگی پسرش نوشت:
پسرم......!
یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی!
از این پس همه چیز جهان تکراریست جز 
مهربانی........
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۳ ღFคtєறєhღ
زردک نصف عکسمو میخای؟؟دسم پیداس چشام با نصف صورتمو اینا:)

البته شوما باید بری عکس عشقتو ببینی:)
پاسخ:
ن عامو نخواستم. برو نشون اون معشوقات بده!!! D:
آره امشب بهش گفتم ی 4 تا از عکساشو واسم بفرسته
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۳ ღFคtєறєhღ
اپم
چته خو؟؟ |:

سلام اخوی ممنون شما خوبی؟؟

من هیچیم نی ینی چی؟!

عمه های من ارواح نیسَن عاقا !!

تو واسه ملتم کامنت میذاری ؟؟

غصه نخور بزرگ میشی یادت میره :)
پاسخ:
چیزی نیس فقط یکم خاطراتم درد میکنه...
علیک سلام خواهر! ای بدک نیستم
ایشالله 100 سال دیگه میشن!!!
آره میذاشتم ولی دیگه نمیذارم
اتفاقا بزرگ بشیم درد رو درد تلمبار میشه
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۴ ღFคtєறєhღ
خدافظ
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۲ ღFคtєறєhღ
باشه
پاسخ:
بای
باشه برو

من اصنم حسودیم نشد
پاسخ:
مگه گفتم حسودی!
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۱ ღFคtєறєhღ
قهر نکن دیه
پاسخ:
قهر نکردم
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۱ ღFคtєறєhღ
باشه خودمم:)

باشه

کجا میخای بری تازه اومدی که:|
پاسخ:
میخوام برم عشقمو ببینم
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۹ ღFคtєறєhღ
حالا شاید یه روز نشونت دادم

گرصبرکنی زغوره حلوا پنج انگشتی خواهی ساخت:D
پاسخ:
نمیخوام
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۶ ღFคtєறєhღ
خب نخاسم ریا بشه دختر مردم:D

فک کنم که چی؟!
پاسخ:
آره خودتی...
ک منم جزء لیست عشقات باشم!!!
من میرم
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۸ ღFคtєறєhღ
خب عکس خودمم توش هس:)

البته هنو نساختمش:)

حالا کو تا 10روز دیه:)
پاسخ:
اصن عکست واسه خودت
ب قول خدابیامرز پدر بزرگم : قیامت همین فرداس!!! 10 روز دیگه ک چیزی نیس
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۵ ღFคtєறєhღ
خب عکسش توشه :)

نمیشه بدم که...

دلت میاد؟؟؟؟:|
پاسخ:
بجاش عکس خودتو بذار دیه
قلومم میاد
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۷ ღFคtєறєhღ
سه تاشون کی باشن؟؟؟؟بگو ببینم زودخخخخ
پاسخ:
پویا
اون پسره ک کامنتاشو واسم میفرستادی
خودم
[A]
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۶ ღFคtєறєhღ
ای بابا زردک اینو میخام بدم به یکی مثلنا:)

تو اینو میخای چیکار؟؟

وای اره کنار خلیجیم دیه:)))

اره حالم خوب میشه:D

بدبخ حال تو خوبتر میشه:)با دیدن کامنتای من:)
پاسخ:
خب ب منم بده...کی از من بهتر
میخوام نگاش کنم
حالت عالی میشه
ن عامو جز بدبختی هیچی واسم نداره
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۰ ღFคtєறєhღ
اِ من عاشق همه نیسم:)

چه کلیپی؟:)
پاسخ:
اتفاقا من ک آمار 3تاشونو دارم...
توهم ک دلت مثه خلیج فارس میمونه...
همونی ک واسه خودت ساختی
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۶ ღFคtєறєhღ
ها یادم نبود جواب چطوریتو بدم

خوب بیدم شما خوب بیدی؟؟؟
پاسخ:
منم خوبم
توکه تا کامنت منو میبینی بدم باشی خوب میشی...خخخخخ
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۴ ღFคtєறєhღ
غلط کردن دخترای فامیلتون:D

بله بگو؟؟؟:)
پاسخ:
خب چ اشکالی داره... همونجور ک تو عاشق همه ای اوناهم عاشق منن دیگه!!!
ی کلیپ واسم میسازی؟ :)
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۸ ღFคtєறєhღ
هلو زردک

یعنی بلد نیسی برو عامو خودم فهمیدم چطوری بسازم

نه غلط بکنم دوس داشته باشم...

ما هرشبو به یادشون سرمیکنیم|:

حسودم خودتی

با ملایمت بلدنیسم خب میخام زحمتتون بدم
پاسخ:
هلو سیاهه
چطوری؟
باید دوس داشته باشی...
آفرین ب شما. شانسم نداریم همه دوستامونم بدتر از خودمونن!
تویی و دخترای فامیلمون
منم ی زحمتی واست داشتم
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۹ ღFคtєறєhღ
1شد
2شد
3هم داره میشه
و
تو نیومدی|:
عجبا|:
بی ادب :|
الکی چرا میگی میام|:
پاسخ:
شرمنده
نت بودم ولی مجبور شدم برم
مُردی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :|
پاسخ:
ن حالا حالاها زوده...
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۷ ღFคtєறєhღ
ای بابا مگه بده به وستت بگی عاشقتم؟؟:-s
پاسخ:
چی؟
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۶ ღFคtєறєhღ
لگد اسب بخوره تو دل و روده ات که همه چیت بهم بچسبه:)

هوی زردک اگه ناراحت بودم فهشت میدادم اصن برام مهم نبود چی کشیدی[نیشخند]

ای کوفت بخوری من دیشب با شکم گشنه خوابیدم:(

خوشبخت بشی با کیستون چی بگم والا:d
پاسخ:
ایشالله قسمت شما میشه...
واقعا! اگه دوس داری تا روزی یکی از اینا واست بکشم...
طوری نیست بیاد فقیر فقراها ی شبو سر کردی!
ممنونم. فعلا ک خوشبختیم البته اگه حسودا بذارن
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۲ ღFคtєறєhღ
زهر مار فقد یه بار دیه از اینا بکشی خودت میدونیو من;D

زهر ماربخور:D

باشه منتظرم بای:)
پاسخ:
لگد اسب بخوره تو شیکمت...
من از همینا بلدم بکشم
ناراحتی دیگه نگو نقاشی بکش
جات خالی انقد چسبید
بای
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۷ ღFคtєறєhღ
کوفت بخوری ایشالله جای منم بخور هیچی نخوردم:(

کی فهش داد عامو:d
پاسخ:
من ک گفتم...
ولی خداییش دیدی نقاشی تا نقاشی رو؟
فقط حیف نشد عکس با کیفیت بگیرم
باشه جای تو کوفت میخورم!

۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۲ ღFคtєறєhღ
داماد رفته گل بچینه بادا بادا مبارک بادا ;D

کوشی؟؟؟
پاسخ:
من میرم شام
هرچی فوشم دادی ب خودت میدی...
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۴ ღFคtєறєhღ
از اینا خوشم نیومد گوهی نبودن:|

خودت از رو ذهنت بکیش زردک:)
پاسخ:
باشه از ذهنم میکشم
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۱ ღFคtєறєhღ
هیچی نشد عامو

من حالم داغونه:(
پاسخ:
پ چرا؟
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۰ ღFคtєறєhღ
پف اینا چیه؟؟؟؟

فک کردم نقاشی که؟؟؟عجبا اینا به چه دردم میخوره ها؟؟؟

بزنم لهت کنم:D
پاسخ:
اینارو نشون دادم ک هرکدومو خواستی نقاشیشو واست بکشم
نیگاشون کن...:)
بیا بزن
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۹ ღFคtєறєhღ
بد نباشه میکشمت خخ

داره دان میشه صبر کن:)
پاسخ:
فاطی اصن نمیخواد دانلودش کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید