اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

پشت این بـغض سنـگین

بیدی نشسته کــــه خیـــال میکرد

بـــا این بـــادهــــا نمیلرزد …

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

وقتی نخواستنت…

آروم بکش کنار …

غم انگیز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمی

احمقانه است اگر اصرار کنی . . .

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند

که انگارخدا در زمین کنار توست . . .

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است

دوست داشتن را باید کشف کرد ، درک کرد و از آن لذت برد . . .

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

زندگی با تو چه کرد ای عاشق شاعر مگر ؟

کان دل پر آرزو از آرزو بیزار شد

پله ها در پیش رویم یک به یک دیوار شد

زیر هر سقفی که رفتم بر سرم آوار شد

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

و ا ب س ت گ ی

این جمله بی جان روزی هزار بار جانم را میگیرد !

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

به سلامتی اون کسی که نگفت من با بقیه فرق دارم

ولی ثابت کرد !

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

هیچکس بعد هیچکس نمرده

ولی …

خیلیا بعد خیلیا ، دیگه زندگی نکردن . . .

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا تپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد . . .

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

از تو گفتن سوزش چشم می آورد

و از تو نگفتن تورم گلو

بگویم یا نگویم

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

چه حیف شد

دیر فهمیدم برای عاشقی

چرب زبانی کافیست..

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

تنهایی عار نیست

اتمام حجت است به تمام قلبهای بی درو پیکری که

جز به وقت تنهایی به رویت گشوده نمیشود . . .

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

آدمها چقدر با هم فرق می کنند

عشق برای بعضی ها یک دلگرمیست و برای بعضی ها فقط یک سرگرمیست

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

وقــتی کنـــارمــی

جــــایــی بــرای ِ هیــچ شتـابـی نـیست

مقــــصـد همـــــین حضــــــور ِ مـــن و تــــوسـت . . .

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،

من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم

اس ام اس زیبا سری 27

sms ziba

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۶۱)

۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۳ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
درهر صورت شرمنده
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۸ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
از نوعه حرف زدنت خوشم نمیاد واعا پرویی سعید اقا ببخشید اگه بی ادبی کردمـ حلال کن سعید جان
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۷ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
خوشحال شدمـ از حضورتـون ممنون بای :)
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۴ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
مَعلومه رشتت تجربیه :)
 خــ9 تــ9 شروع کردی بِ مَن چیهـِ @__@
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۸ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
نَ مَمنــ9ن فعلا لآزِمـ نیس لآزِمـ شهـِ بِت میگم:)
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۵ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
سعید باور میکنی 3 مآهـه دنبالهـ تخمکمـ اصلا پیداش نیس از بس گرونهـ :|
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۴ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
نَ بآو موخآمـ چیکآر اسپرمتــ9 نیگهـ دآر برآت لازم میشهـ :)))
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۳ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
مَنو بکشی هم بِ کارایهـ بچه گیم اعتراف نمیکنم :))))

:|
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۰ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
چشم پاکشون میکنم :)
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۶ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
خــم کَمـ موندهـِ گیر بیافتمـ دیگهـ K:
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۴ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
عآشِقهـِ اسپرمم هستــَم :)

:))
پاسخ:
ای تو دهنت ...
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۱ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
عَجَـ ـب گـ ـیری اُفتآدـیمآ :|
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۹ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
چــ9ن میخوامـ این پستآیهـ جدید پر شهـِ :)
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۰ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
:|
|:
:|
ّبآ خــ9دتمـ مشکل داـی؟؟

:/
:\
:|
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۴ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
بَرآمـ مهمـ نیس بِدهـ فیلتر کننـ :(

خستهـ شدمـ از وب گردیـ

هر جــ9ر راحتــی :)
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۹ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
فیلتِر شَمـ الانـ همهـِ فیلتر شکن دارن میتون باز بیان D:

مگهـ چِشهـ آرهـ شوملی شوملی شوملـ ـی Q:
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۹ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
مَن کُجآمـ خُنَکـهـِ آیآ؟ :/
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۸ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
چی چی کــ9ف بخورمـ خیلی هم بهم چسبید ناهارم :|
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۶ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
من برمـ ناهارمــ9 بخولمـ :)
فهلا :*

بعدازظهر میامـ :))))))))
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۳ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
ارهـ مَن بآهَمَشــ9ن گرمـ میگیرمـ ولی بینمون هیچی نیس :P

نهـِ مَن اَلآن کولر روشن کردمـ :]
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۸ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
نَ سعید خداایش پسـر بآز نیستمـ شاید واس خآطر کامنتامـ همچین فکری میکنی :)

نه اینجآم هوا خنکـِ :/
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۳ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
آهانـ پس الان از گرما دارین بخار میشین نهـ :)

همون یِ جملهـ هم خــ9ب بود دمت ویژژژژ :))

من کجآمـ شبیهـ پسر باز هاس؟؟ :|

من دخمل خوبیمـ :))))))))))
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۶ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
با کی فارسی بحرفم؟؟؟

:|

خودت ک خوب ترکی میحرفی راستی اهله کوجایی؟ :\
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۴ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
خُداییـش این قسمـتــ9 لآیکـ :\

نَ بآو فرقی ندارهـ پولدار باشهـ نباشهـ فقط پسر باشهـ :|

آخهـ این روزا پسر تــ9 قحطیهـ :/

قَرآرهـ از چین وآرد کنن پسر رو هــp :|
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۶ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
[نیشخند]
سعید خداییش االن هم کلاسیم ریحانه اینجاس برو ازش بپرس بهـِ کله کلاس کی تقلب میرسونهـ

میگهـِ رعنا

من دارمـ شوخی میکنمـ خودمم اهله تقلبم اصلا امتحان بی تقلبو باید بنداری آشغال دونی [خنده]
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۷ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
اَصلن هَمـ گناه ندارَن من بهشون نمیرسونمـ تقلب برن سراغ یکی دیگه

از حالا اعلامـ میکنم ایها الناس من تقلب ب پسر جماعت نمیدمـ

Q:

D:
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۳ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
آهآنننننننن

بذا پآمـ بِرِسهـ دانشگآه بوخدا بِ یِ پِسَرَمـ تقلب نمیرسونم

حالا میبینی D:

Q: خــ9دشو هم بکشهـ بازمـ تقلب نمیدمـ

میگم ما خر خونیمـ D:
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۰ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
اِیوّلآ بآبآ بعد میگید ما دخدرا خر خونیم

والا من کِـ هیچی یادمـ نیس از دینی D:
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۳ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
اِحیانا منــ9 خــ9دَمـ یِـ نَفَر نیستیمـ ایا؟؟ D:
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۷ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
اون کِ بَعلهـ امیدم همه چیزمـ خداجونمهـ :))))))))
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۱ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
ایولآ نَ کم کم دارمـ بِ پسرامون امیدوار میشمـ :)))))))
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۲ ૅ.ે∀ℛ∀ℕ
نَ متاسفانهـ تو ایران ویندوز آپدیت نمیشهـ :|

وختی میریم اون ور آب بعله میزنم میشهـ

مآ اینیمـ آق سعید :))))))))
اسمت چیهـ اق پِسَر.... :|

راستی من همه چیمـ آپیدیت هَـس :))))))))
شمآ از کجا دونستید فایرفاکس من آپدیت هست؟؟؟

من خودمم آپیدیت هستمـ :)))))

من دخملم پس میشمـ خواهر نه برادر :|
َفَدآتــ9ن آبجـ ـی جــ9ن :))))))))
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۵ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ، به مناسب نیمه شعبان قالب زیبای مهدی رو طراحی کردیم .منتظر حظور گرمتون هستیم.
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۵ ✘ Y å s ê Ð å я đ ✘
راسی...وب قبلیت ازاین سرسنگین تربود
حرفای این وبت بیشترش قدیمیه...

(فقط نظربود...)
پاسخ:
گور پدر وب قبلی ...
دیگه واسم مهم نیستش پستای این وب اصن واسم مهم نیس
فقط واسه آمار و وقت گذرونی میذارم
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۴ ✘ Y å s ê Ð å я đ ✘
سلوم سعیدجونم
ببخشید اونروزی ک بت گفتم میام،N بدجو مریض شده بود
بهشم نگفتم اما بدجو پکر بودم
دیگه حوصله هیچکاری رو نداشتم

وبم مث قبلا نی...ولی ایشالا میشه
منتظرت حضورگرمت هسم
بو و و س
نه فعلا سالمم :)))
باید کسی را پیدا کنم که دوستم داشته باشد...
آنقدر که یکی از این شب های لعنتی آغوشش را برای من و یک دنیا خستگیم بگشاید...
هیچ نگوید و هیچ نپرسد فقط مرا در آغوش بگیرد
بعد همانجا بمیرم تا نبینم روزهای آینده را …
روزی که دروغ میگوید!
روزی که دیگر دوستم ندارد!
روزهایی که دیگر مرا در آغوش نمی گیرد...
و روزی که عاشق دیگری می شود... :(
ـ مـرسـی ک بـه وبـلاگـم سـر زدـی
پاسخ:
خواهش...
منم ممنونم از شما
نــاف چیســـت ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همــان انگشـت جنتـی ست ک میخـواستـه مطمئـن بشـه ک
گِـلِ انسـان خشـک شـده :))))
آرـه واقعـا بیچـارـه جنتـی:))))))))))))))))))))))))))))))))))
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۷ ღFคtєறєhღ
زردک میگم یه مشت برنامه ریختم بلدنیسم نصب کنم اومدی میای یه سر ببنی چطوریه؟؟؟:/
پاسخ:
باشه هر وقت اومدی یه اس بده تا بیام!
می دانم آخر این دلتنگی ها به کجا خواهد رسید!
دنیا پــــــُر شده از قاصدکهایی که
راهشان را گم می کنند!!
نـــــــه میتوانی خبری دهی
و نــــــــه خبری بگیری !
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۸ ღ ʍɨֆֆ ห้αzαη!ηαற ღ
ـبـِ ـبعضیآم بآسـ گُـ:)ـفـ:

ـما کیـ باشـی ـم ـکـِ مِـ3 شـُما لاشـ;)ـی باشی ـم[؟!!!]
خیلی قشنگ بود. مرسییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
ممنونم لطف دارین
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۶ ღFคtєறєhღ
خاسم کامنتای منم تایید بشه:))))))))))
پاسخ:
تاییدشون نمیکنم. هههههه
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۲ ღFคtєறєhღ

داشتم عکسای گوشیمو نگاه می کردم ،رسیدم به یه عکس که روش نوشته بود :

... چه آسان می توان از یادها رفت ...

واقعا چه آسان از یادت رفتم.......

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۲ ღFคtєறєhღ

مـی گـویـنـد بـاران کـه بـبـارد

بـوی ِ خـاک بـلـنـد مـی شـود . .

پـس چـرا ایـنـجـا

بـاران کـه مـی بـارد

عـطـر خـاطـ ـره هـا مـی پـیـچـد ؟ . . .

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۱ ღFคtєறєhღ
حتی اگر حرفی نبود ؛
شماره‌ام را بگیر و فقط بخند..
وقتی می‌خندی ،
زمان می‌ایستد ..
و در زیر پوست‌ام انگار
پرنده‌ای‌ست
که برای رهایی
پرپر می‌زند
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۰ ღFคtєறєhღ
باید بازیگر شوم ،
آرامش را بازی کنم …
باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …
باز باید مواظب اشک هایم باشم …
باز همان تظاهر همیشگی : ” خوبم …
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۹ ღFคtєறєhღ

تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !

من را به من نبودن محکوم نکن !

من همانم که درگیر عشقش بودی !

یادت نمی آید ؟!

من همانم !

حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۹ ღFคtєறєhღ

      تــــــــو بنویس ...

 

        از دلتنگی هایت از دردهایت، از حــــرف هایت ...


                  از هرچه دلت می گوید !



                       بنویس برایـــــــــم...


تف تو گورت D:

چه هم قافیه شدااااا :))) باهم یه بیت گفتیم :)))) D: خودم کف کردم :))
پاسخ:
کف بُر نشی تو قافیه ها !!!
خُــب ؟!

رآستیــ مـآمـآن سلآمــ میرسونهـ !
اونی که تویی عشقش ما بهش میگیم کشمش

آپم خوش حال میشم سر بزنین
چیــ بهتــر از ایـن !

خدآروشکــــر کهــ خوبین !

:)
خبرآ کهــ پیش شمـآس !

مــرسیــ شُمـآ خوبیـــن دیگهـ ؟!
مـــرسیــ از حضورتــونـ !
غرورت نمیذاره برگردی؟؟؟.میدونم!
جوابمو نمیدی؟؟؟.میدونم!
سکوت کردی؟؟؟.میدونم!
محلم نمیذاری؟؟؟.میدونم!
دستاتو بم نمیدی؟؟؟.میدونم!
میرسه اونروزی که
میخوای برگردی!
تلفن و برمیداری.
زنگ میزنی.
بوق .بوق .بوق .
برنمیدارم!
عصبی میشی
فوش میدی
با خودت میگی.
کلاس گذاشتم!
روز دوم
زنگ میزنی .
بوق.بوق.بوق
برنمیدارم!
با خودت میگی
غلط بکنم دیگه بش زنگ بزنم!
روز سوم.
رد میشی از جلوی کوچمون
میبینی حجله ی یه بنده خدایی و
زدن سر کوچه !
دلت میسوزه!
میگی بیچاره!جوون بوده
میای نزدیک تر
میگی چقد قیافش آشنا میزنه!
میای نزدیک تر.
جوان ناکام .؟ !ئه !اینکه منم!.
بالاخره برگشتی!؟.ببخشید!
نمیتونم جلو پات
بلند شم!آخه زیر خاکم!
دیدی آخر خرابت شدم؟
دیدی همه چیزم خاک شد؟.
عشقم!.چه قدخوشگل شدی!
چه مشکی بت میاد!
کاش زودترمیمردم!.
ئه!گریه نکن دیگه!
یادته روز رفتنت؟
گریه میکردم.التماس میکردم..میگفتم نرو..
روزای بعدش چی؟یادته؟التماس میکردم برگردی.?آخه گریه نکن!
آخه نمیتونم اشکاتو ببینم!آخه زیرخاکم!
آخه نمیتونم بلند شم!
چی دارم میشنوم!!
التماس میکنی برگردم؟؟؟.عشقم!.آروم باش.
غرورت !نذاشت که زود بیای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید