اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس غمگین خرداد 93

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

در کنار ساحل دریای غم

قایقی میسازم از دلواپسی

بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت

یک مسافر از دیار بی کسی

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

کدام خیابان را بگردم ؟ کدام کوچه را ؟

بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چارچوبش ظاهر شوی تو ؟

و بازم بشناسی مرا از من به آغوشم بگیری و نپرسی هرگز که

چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

امشب شب تولد من است

ولی چیزی برای ترکاندن ندارم جز بغض !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

به مرگ گرفتی مرا تا به تبی راضی شوم

کاش “میفهمیدی” به مرگ راضی بودم وقتی که تب می کردم از ندیدنت !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

به من شلیک کن

قبل از آنکه به دیگری بگویی : دوستت دارم !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

قلبی خاکی داشتم ، آدما خیسش کردند

گِل شد ، بازی کردند ، خشک شد ، خسته شدند

زدند شکستند ، خاک شد ، پا رویش گذاشتند ، رد شدند…

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

سخت است بغض داشته باشی

و بغضت را هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

من نمی دانستم معنیِ هرگز را …

تو چرا بازنگشتی دیگر ؟

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

درخت احساسم سالهاست خشکیده است

دیگر تشنه ی هیچ محبتی نیست !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

من سرم درد میکند برای “دعواهایی” که با هم “نکردیم”

لعنتی ، چقدر مهربان رفتی !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

دریا را بی خیال

زمین جواب نمی دهد

دیگر دل به آسمان زده ام !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

هرگاه خبر مرگم را شنیدی

در پی مزاری باش که بر سنگش نوشته :

ساده بودم ، باختم !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

انگشتان من به گره خوردن با انگشتان تو عادت داشته اند !

نیستی و حالا این قاتلان زنجیره ای شده اند

بختک جان دیوارهای این شهر

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

سخت است تحمل ثانیه هایی که نمیگذرند

سخت است تحمل شب هایی که صبح نمیشوند

سخت است تحمل زخم زبان هایی که هر روز تلخ تر میشوند

سخت است تحمل آدم هایی که هر روز از خدا دور تر میشوند !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

بودنم در حسرت خواستنت تمام شد…

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

جای خالی نبودنت میکوبـد بر دلم

اگر نیایی همین روزها ویرانه میشوم !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

درد دارد به خاطر کسی که با نسیمی میرود

خودت را به طوفان بزنی !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

این روزها مانند گلی شده ام که هر پروانه ای روییش می نشیند

و می رود بی آنکه قصه “عادت” را بفهمد !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﮐﻪ ﺁﻣﺪﻧﺖ مثل ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺑﺎﺷﺪ

ﺑـــــــــﯽ ﺧـــــــــﺒـــــــــﺮ !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

نگران نباش ، حال من خوب است ، بزرگ شده ام

دیگر آنقدر کوچک نیستم که در دلتنگی هایم گم شوم

آموخته ام که این فاصله ی کوتاهِ بین لبخند و اشک نامش زندگیست

آموخته ام که دیگر دلم برای نبودنت تنگ نشود

راستی ، بهتر از قبل دروغ می گویم…

“حال من خوب است” ، خوبِ خوب…

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

تمام فنجان های قهوه دروغ می گفتند

تو بر نمی گردی !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

خیلی بده وقتی داری تایپ میکنی

از کلید های خیس کیبورد بفهمی داری گریه میکنی !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

یه آهنگ خاص

یه خاطره ناب

یه یاد کهنه

یه نفر تنها

یه عاشق

یه عکس یادگاری

یه عطر مشترک

یه حس ساده

چه معجونی میشود برای گریه امشب ؟!!!

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ… ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ… ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ…

ﯾﮑﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ !

ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ هیچکس ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ …

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

و سکوت چه زیباست

وقتی میدانی همه دروغ می گویند…

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

هنوز کمی عشق در من مانده است

آنرا به کسی میدهم که دوستم داشته باشد

هنوز کمی دلتنگی در من مانده است

آنرا به کسی میدهم که دوستش داشته باشم

هنوز کمی اندوه در من مانده است

آنرا برای خود نگه میدارم …

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

شبی دست از سرم بردار

و سر بر شانه ام بگذار لطفا !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

عشق کوتاه است

و فراموشی چـــــــــــــــــــقدر طـــــــــــــــــــولانی ؟!

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

من آدمِ نرفتنم

آدمِ دوست موندن

یا اصلا آدمِ دیر رفتنم ولی خیلی دیر !

اما وقتی برم

دیگه آدمِ برگشتن نیستم

آدمِ مثل قبل شدن نیستم

باور کن !

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

تو رفتى

اما همه چیز را در آغوش من جا گذاشتى

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93

SMS Ghamgin

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۴۰)

هوفففففف......بابا تحول........سرویس شدم...!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
چیکار کنیم دیگه...
پ چرا؟ راستی مگه تو سرویس نبودی؟
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۵ ܓܨ↓ ħıððℯи ❡ıяℓ ↑ܓܨ
slm.mc az hozoret aziz
پاسخ:
slm. kh
بهار عمرت خزون نشه ایشالله از بهار بهتری سهمت شه عیدتم مبارک
پاسخ:
ممنونم
عید توهم مبارک...
لعنت به ساعتهایی که جلو نمیروند،
خواب می مانند ،
کار نمی کنند ،
کوک نمی شوند ،
عقب می مانند ،
و از رفتن خسته میشوند
این بلاها از وقتی به سر آدم میاد
که منتظر کسی باشی که
دوسش داری
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۳ ღآجی سمیراღ
زندگی

مرا

در جایی از زمستان

فراموش کرد...!!!
پاسخ:
نشد واست کامنت بذارم
از پل نامردان عبور نکن بگذار تورا اب ببرد. از ترس شیر به روباه پناه نبر بگذار تورا شیر بدرد. ببر باش ودرنده ولی از کنار اهوی بی پناه به ارامی گذر کن.

عاغا من رفتم بای تا های خوشحال شدم از اشناییت :))
پاسخ:
اوکی عزیز
همچنین
خو من که ادمم تو فرشته زود باش سجده کن :))

خو منم میام اهل قبور از اونور میریم :))
پاسخ:
تو کی دیدی به پسر بگن فرشته؟
باشه اونجاهم میبرمت
خو حتما حیوونم :((

خو بریم به راه خدا کج بشیم تا بریم فضا :)))

نه پنجشنبه
پاسخ:
ن کی گفته ... ی چی اونورتر
یعنی آدمین
حالا ی کاریش میکنیم
پنجشنبه میخوام برم اهل قبور!!!
نه قربونت من صاحاب دارم :))

فضا کدوم وره از اینوره یا از اونوره :))

باشه پس پنجشنبه بریم کوه:))
پاسخ:
دور از جون. اونی ک صاحب داره حیوونه!!!
هر طرف تو بگی
جمعه
خو دختر واست گیر بیارم ؟ :))

بیا بریم کوه :))
پاسخ:
کی از تو بهتر!!!
عاقا من میخوام بریم فضا
کوه رو بذار روز بعدش
خو نکن بهتر :))
پاسخ:
من باید بکنم
نه دیگه میکشم میرم فضا :)) بریدن چیه بابا
پاسخ:
من شب جمعه بیکارم . بیا باهم بریم
خو مال منم نیس :)) باید نشونت بدم عایا ؟ :O
پاسخ:
آره . من تا نبینم باور نمیکنم
خب میدونم الان دیگه پیری بابایی نمیتونی بکشی
پاسخ:
حالا تو جای من بکش
ولی حواست باشه نبرونیشا!!!
خو گفتی امشب حنا بندونه دیدم نیس گفتم حتما زیر بغلت دون دونه
پاسخ:
آره حنا بندون نیس ولی فک کنم باید نشونت بدم که دون دونم نیس!!!
از تو دون دون بود :))
خب دیگه بچه به بابابزرگش رفته بابایی :))
پاسخ:
من بچگیام مو رو از ماست میکشیدم...
من که چیزی ندیدم که بخوام به همه بگم بچه مظلوم گیر اوردی :)) من که چشم و گوشم بستس :)))
پاسخ:
مگه نمیگی زیر بغلت دون دونه؟؟؟!!!
نه خیرم هندونه زیر بغلت دون دونه :)))))))))
پاسخ:
وا...
قرار نشد هرچی دیدی رو ب همه بگی!!!
شب بود چراغ خاموش بود سبیلای سفیدتو ندیدم بابایی [خجالت]
پاسخ:
کورم که هستی...
اورین کار خوبی میکنی :))
پاسخ:
خعلی ... خودم میدونستم
هندونه.بیخیال.داداشی یا آجی؟
پاسخ:
امشب حنا بندونه

میگما با توپول هماهنگ کن سوالای تکراری نپرسین!!! :)

داداش
اخی راس میگیا بابابزرگ شرمنده نمیدونستم :))
پاسخ:
دشمنت شرمنده بچه جون!!!
خو دیگه باید درسی که میخونم بلد باشم :))
عه ریحانه سام بله بلیکم خواهر :)))))))
خو نمیخوام :))
پاسخ:
عامو آخرش باید بچه بزرگ کنی...
اون میگه به تو میگی عه!!!
نخوا. من که دیگه واسه کامنت گذاشتن میرم ب این آدرس
http://************.blogfa.com/comments/?blogid=topooliiii28&postid=36&timezone=12600
ـآره :))

خـعـلـه خـب، مـن رفـتـمـ :)

نـمـازمـ نـخـوـانـدیـمـ :| :(
خواستم بدونم :(( حالا چرا میزنی ها ها ها :))
پاسخ:
کی تورو زد؟

بچه ک زدن نداره... خخخخ
راستی اون اس سومی رو درست کن نوشتی شب تولدم من است
از نظر دستور درست نیس :)
پاسخ:
آفرین دختر دستور زبان فارسی!!!
به سلامتی حرفایی که بک اسپیس پاکشون میکنه … :(
دیگر ب تو فک نمیکنم
گناه هست.
چشم داشتن
ب
مال غریبه ها.........
تو پسری؟ یا دختری؟
پاسخ:
پسرم. چطور؟
خب اره.
عشقای امروز بیشترشون دروغه اما فراموش نکن تو10000تاشون یکی پیدا میشه ک عشقشون واقعی باشه
پاسخ:
آره شاید پیدا بشه
 :)

 چــلــآ دارمـ !! :)

 پــس فــردا عــربــی دارمـ !!

 عــربــیــمـ خــوفــه بــلــدمـ فــردا مــیــخــونــمــاااا :)

خــب مــیــخــوـاـی بــرمـ ؟؟ :)
پاسخ:
باشه. بازم جای امیدش باقیه که بلدی و فردا شرو میکنی
بلد نبودی دیروز شرو میکردی!!!
میخوای برو :))
خو خودت بیا اینجا ببین کیا هستن :D
پاسخ:
باشه خودم میام میبینم
خدایی حوصلشو ندارم :)
پاسخ:
اوکی
مگه چشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخ
عشقه دیگهههههههههههه.
عه تپلی جونم ک اینجاس.دوست خاصه منه دیه.
اصلا میدونی عشق چیه؟
پاسخ:
چش نیس گوشه
خب لااقل میبردیشون زیر پتو!!!
آره دیگه گفتم 4 تا آدم خاص دور و بر خودم جم کنم
فقط میدونم عشقای امروز همش دروغه
 هِ  :)

چـِ جالب :)
پاسخ:
بعله...
ﺑـَﻌﻀـﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ
ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ
ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮﺵ …
ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﻭ ﺷﻞ ﯾﮑﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ بارون ﺻﻔﺖ ﺑﺎﺵ
ﺗﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮔِﻞ ﺑﺸﯽ …!
ادمای خاصو عشقه مگه نه :D
پاسخ:
بعله دیگه
آدمای خاص خیلی خاص میشکنن!!!
اهااااا

خبر دارن که؟؟

شما مگه چند نفرین؟؟ :)

دوسش داشتی؟؟
واااااااااا خب بگو ببینم چی شده که اینطوری شدی.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید