اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس سوزناک

sms soznak

مَـטּِ بیـچـاره مُـدت هـاست

کَـسـ ـے را مُـخـاطب شـعـرهـایـمـ کَـرده امـ کـه

خـیـلـ ـے وقت است غـایب است !

اس ام اس سوزناک

sms soznak

همین که با منت هم هستــی کافیست !

نیستی ات نیست ام می کند . . .

اس ام اس سوزناک

sms soznak

حس میکنم گـــم شده ام . . .

امّا تلخ تر اینکه

کسی دنبالم هم نمی گردد . . .

اس ام اس سوزناک

sms soznak

همیشه از این می ترسم که نکند،

جفت من با دیگری جفت شود،

و سهم من فقط جفتک باشد !

اس ام اس سوزناک

sms soznak

دیشب یهو دلم کودتا کرد…

تو رومیخواست…

سرم رو کردم زیر بالش اروم به دلم گفتم:

خفه شو…!

دوره دموکراسی گذشته میزنم لهت میکنم!

اس ام اس سوزناک

sms soznak

چه میگویند که یکی بود و یکی نبود ؟!

پس چرا برای من

فقط یکی نبود مصداق دارد ؟!

اس ام اس سوزناک

sms soznak

باید بازیگر شوم ،

آرامش را بازی کنم …

باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …

باز باید مواظب اشک هایم باشم …

باز همان تظاهر همیشگی : ” خوبم … ”

اس ام اس سوزناک

sms soznak

یک شب یک غریبه میاد میشه همه کَست …

و

یک شب همه کَست میشه یک غریبه …

اس ام اس سوزناک

sms soznak

اینروزا با دردام رفیــق فاب شــُدم

شــب لحافــ ِ تنهایــیم پـُر میشه از دردَم …

دوره کمــَرَم حلقــه میکنه دستاشـو …

در آغوش میکشــه این جسم ِ بی جونـــ ُ

نتــَرس !

خوشبختــَم باهــاش …

اس ام اس سوزناک

sms soznak

دَســــتــــ هــــایــَـــم خــالـــی اَنـــد …

جـایِ خــالــی دَســــتـِـــ تــو را هــــیـــــچ کــَــســ

بــَــرایــَــم پــُــرنــمـــی کــــنــد …

راســــتــــ مــــی گـــُـفــتــــ شـــــامــــلو:

” دَســـــتـــِـــ خـالـی را بـایــَـــد بــَـــر ســَـر کــــوبــیـــد ”

اس ام اس | اس ام اس های سوزناک | اس ام اس سوزناک

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید