اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

سنگین شاخ و نیش دار 93

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !

وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد

پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

اینکه میخوای هر روز با یکی باشه مهــم نیست

فقط سعی کن یه روزم خودت باشــی . . .

خودِ خودِ خودِت . . !

اونوقته که دیگه افتخاراتـــ میشه افتضاحاتـــ !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی

الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

به بعضیا باس گفت :

برو عقب عزیــــــزِ من !

من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،

شما که جـــــای خود داری !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ…

ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ…

ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ..!

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

دوست عزیزم

فهمیده ی دیروز و نفهم امروز …

هیچ وقت بخاطر جنس مخالف ،

جنس موافق رو ارزون نفروش ضرر میکنی !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر…

شخصیت من چیزیه که من هستم…

اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی…

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﺶ ﺑﺎﺷﯽ

ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ما ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻮ ﮐﻼﺳمون ﺭﺍﺗَﻢ ﻧﻤﯿﺪیم !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

حوّایت می‌شدم

اگر سیبِ سرخی داشتی

حیف «آدم» نیستی . . !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

امروز نشستم غم فردا خوردم

در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم

مانند تو در عشق دو رو باید بود

من چوب همین صداقتم را خوردم

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

تو بگو طلاس …

وقتی از چشم افتاد قاطی آشغالاس…

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

به بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

به بعضیام باید گفت :

به ارواح جدم ، نیستی در حدم !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﻧﻮﮎ ﭘﺮﮔﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭﻩ ﭘﺎﺕ ﺛﺎﺑﺖ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ

ﻫﺮﻃﻮﺭ ﺑﭽﺮﺧﯽ ، بکشی ، ﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ

ﺗﻮﺍﻡ ﺩﻭﺭﺵ ﺑﮕﺮﺩ ؛ ﺩﻭﺭﺵ ﻧﺰﻥ …

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻣﺜﻞ ﭘﺎﺩﺭﯼ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻦ

ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﻭﺍﯾﺴﺘﯽ و ﮐﻒ ﮐﻔﺸﺘﻮ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﯽ

ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﻧﮑﻨﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﻓﺮﺷﻦ !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

این عاشقانه ها کـه به تـو گفتـم

کوه به کوه می گفت بهــم می رسیدند !

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

از بعضیا باس پرسید:

پرو بالو که من بهت دادم،

دم از کجا در آوردی ؟!

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺯﯾﺮﺁﺑﯽ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ !

ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯿﻢ

ﻭﻟﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻫﻢ ﺁﺏ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺯﻻﻟﻪ،

ﻫﻢ ﻣﺎﻫﯿﺎﺵ ﺑﺎ ﻣﺎ ﺩﻭﺳﺘﻦ !

آﺭﻩ . . .

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

سیگار بکش ؛

بغض کن ؛

گریه کن ؛

دق کن !

ولی با آدم بی ارزش درد و دل نکن …

اس ام اس سنگین و شاخ نیش دار 93

SMS Sangin

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۳۴)

سلام آپم خوش حال میشم بیاین
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۵ هستی جووووووووووون
20.........................مر30
پاسخ:
ممنونم
اوکی.لینکم کردی بگو منم سرفرصت لینکت کنم.

پاسخ:
اوکی.
یعنی اگه من فردا لینک کنم توهم میذاری فردا لینکم میکنی؟!!!
خب نمیدونم اون چ سوالی میپرسه.چندسالته داداش؟اهل کجای؟
با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:
***.***
بعله. سر فرصت لینکتو اضافه میکنم
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
هههههههه
وا.خب چیکار کنم؟خودمم تو وبلاگ یکی دیه کپی کردم.
پاسخ:
خب دیگه این کارو نکن
وگرنه با بربچ بالا طرفی...
salam zardakkkkkkk :D
shohar mikham chicar:)
aval bayad to ro zan bedim;)))))))))))
parisab khab didam ba hamon ke behem pishnahad ezdevaj dad aghd kardam hala khobe khab booda vagrna omra ba on:\\\\\\\\\\
to khobeee aziz:))))))))))))
پاسخ:
salam siyaye !!!
khob biya zanam bede ... ettefaghan too in mogheyat kheyliyam behesh niyaz daram :D
mage ki behet pishnahad dad!!!???
mer30 az nazare roohi daghhoonam vali jesmi bad nistam
to chitori?
سلام
مطالب عالی بودم به منم سر بزنید مرسی
عاقا دمت آتیش خیلی شاخ بوودن!
پاسخ:
ممنونم.
دم شما هم جیز واسه حضورتون
خود تو کـ نزدیکـ بود سکتهـ کنیـ از رفتنـ ِ مـن :| :)) 
مرسیـ :| 
پاسخ:
آره. انقد خوشحال بودم ک سکته رو زدم... D:
خاوهش O:
ax mano mikgay chicar baw
koftt aslan neshonet nimadam mikhay bekhande
emtahana13hom t mishe:((((((
پاسخ:
goftam k behesh bekhandam delam vashe
ahan. hamin alan mikhastam begam mage to dars o zendegi nadari oomadi net
narahat nabash in 15 roozam migzare...shoharam mikoni:)
harfo migi aha taze greftam hhhhhhhhhh
badgens mizanamta
پاسخ:
are pa chiyo migam!!!
ey kash inja boodi yekam mizadamet delam khonak mishod
:D
che mitonam??
oh yeni enghad balas amara?
fatemooo ro az ki yad gerfti ino faghad yeki behem migeh hala shod 2ta:))))))))))to chra englisi minevise mal man farsi nemishe az englisi badam miad eeeeeeeeeeeeeeeesh
;D
پاسخ:
bahle. ye negah b aamar gire site bendaz
kho vaghti saeid mishe saidoo fatemeh ham mishe fatemoo!!!
khoobe hadeaghal 2 ta shodim[نیشخند]
man commente english ro en j midam
bahash kenar miyay
hello saeedooooooooooo:)
na az wi fi khone amoom miam dg:)
tazeh faghadam j commnetay to ro midam D:
asre ba goshe khodam omadam webet bebeen amargiret che zade????
khobam to khobi?
che khabar?:)
khile harf mizanama na??????:))))))

پاسخ:
slm fatemooooo
ahan. goftam akhe net nadashti!!!
afarin b u va sad afarin b man k enghad khoobam :D
welemoon kon amoo. enghad aamar balas man az koja gooshi toro peyda konam
ey manam khoobam. faghat yekam saram sholooghe
ina k vase to chizi nist...to bishtar az ina ham mitooni
doroogh migam fatemoo?
زَرِ ماااااااار =)

بلی از اوضاع جامعه اطلاع دارم من :)
پاسخ:
جفتک اسب...D:
منم از اوضاع جامعه و دختراش گفتم وگرنه خودتون ک هفت خطین!!!
شب آرامی بود

می روم در ایوان ، تا بپرسم از خود ،

زندگی یعنی چه

مادرم سینی چایی در دست ،

گل لبخندی چید ، هدیه اش داد به من

خواهرم ، تکه نانی آورد ،

آمد آنجا ، لب پاشویه نشست ،

به هوای خبر از ماهی ها

دست ها کاسه نمود ، چهره ای گرم در آن کاسه بریخت

و به لبخندی تزئینش کرد

هدیه اش داد ، به چشمان پذیرای دلم

پدرم دفتر شعری آورد ،

تکیه بر پشتی داد ، شعر زیبایی خواند ،

و مرا برد ، به آرامش زیبای یقین

با خودم می گفتم :

زندگی ، راز بزرگی ست که در ما جاری ست

زندگی ، فاصله ی آمدن و رفتن ماست

رود دنیا ، جاری ست

زندگی ، آبتنی کردن در این رود است

وقت رفتن ، به همان عریانی ، که به هنگام ورود آمده ایم

قصه آمدن و رفتن ما تکراری است

عده ای گریه کنان می آیند

عده ای ، گرم تلاطم هایش

عده ای بغض به لب ، قصد خروج

فرق ما ، مدت این آب تنی است

یا که شاید ، روش غوطه وری

دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد ، هیچ

زندگی ، باور تبدیل زمان است در اندیشه عمر

زندگی ، جمع طپش های دل است

زندگی ، وزن نگاهی ست که در خاطره ها می ماند

زندگی ، بازی نافرجامی است

که تو انبوه کنی ، آنچه نمی باید برد

و فراموش شود ، آنچه که ره توشه ماست

شاید این حسرت بیهوده که در دل داری ،

شعله ی گرمی امید تو را خواهد کشت

زندگی ، درک همین اکنون است

زندگی ، شوق رسیدن به همان فردایی ست ، که نخواهد آمد

تو ، نه در دیروزی ، و نه در فردایی

ظرف امروز ، پر از بودن توست

شاید این خنده که امروز ، دریغش کردی

آخرین فرصت همراهی با امید است

زندگی ، بند لطیفی است که بر گردن روح افتاده ست

زندگی ، فرصت همراهی تن با روح است

روح از جنس خدا

و تن ، این مرکب دنیایی از جنس فنا

زندگی ، یاد غریبی ست که در حافظه ی خاک ، به جا می ماند

زندگی ، رخصت یک تجربه است

تا بدانند همه ،

تا تولد باقی ست

می توان گفت خدا امیدش

به رها گشتن انسان ، باقی است
اوهـــ .. چ خبره بآبآ :دی ! 
پاسخ:
عاقا من از همینجا اعلام میکنم که
خبر خاصی نیس...
be khoda appel nis tablette;)
amar giret kharab shodeha:)))))
پاسخ:
nemidoonam valla
hala interneted vasl shod?
دقیقاً چیو بخونم؟؟؟؟؟

میگما این یارو که شمارشو پخشیدی اَ رو نمیره زنگیده میگم ها؟

تازه صدامو شنیده میگه من بهت علاقه پیدا کردم :|

مردم رووووووو دارنااااااااااا :|||

الان دادم داداشم یه الو گف بهش واسه یه عمر بسش بود =)))))
پاسخ:
مگه تو درس و امتحان و از این دری وریا نداری؟
لامصب یعنی شمارشو با اکانت دخدر تو پر بازدید ترین پیج گذاشتم!
خب راستم میگه بخدا. من میدونم چی میکشه...
طفلک گناه داشت:(
چی بخونم :|
پاسخ:
درس 3>
خعله خب بسه دیه :|

هم خونمونو داره هم گوشیمو الانم خطمو انداختم تو یه گوشی دیه تا اخر امشب :)
پاسخ:
آهان
خوبه والا...
بیخیال این حرفا برو بشین بخون
salam
ajab man poldaram??na baba goshe mano bbini geryat migireh az  in nokia sadeh hasa mal man lamsi sade as khoda vakili:(
emroz zang zadam zahra halesh khob bod:)
ajab khabaee mibine in dokhtar:/
پاسخ:
salam
yani nisti!!!man nemidoonam vali ba oon gooshi k oomade boodi apple bood
hamin alanam mizane ba apple oomadi
khoda alame che khabare
eee.amoo negaran nabash in dokhtara seftan. hichishoon nemishe
are valla. shansam nadarim :)
باشه, حالا که نی. :-)

عب نداره, میاد:-D
پاسخ:
چرا اتفاقا حالا هستش!!!
آره میدونم منو خعلی میخواد!!!
راستی فاطی ب چیت زنگ میزنه؟
سلام گلم امیدوارم بهار زندگیت هیچوقت خزون نشه
پاسخ:
ممنونم. از ما بهارش زمستونه!
خخخخ ببین میگم عاشقی نگو نه هااااااا =)))

اون از کاش اول جملت اونم از سه نقطه ی اخرش =)
پاسخ:
عامو حرف در نیار واسمون!!!
نگفتم ک کاش اینجا بود باهاش ازد میکردم
گفتم سر ب سرش میذاشتم
مرسی ممنون ازنطرات مفیدت .سعی میکنم رووبلاگ کارکنم امسال بایددرس بخونم ی کم وقتم کمه
پاسخ:
خواهش میکنم
اوکی وقت واسه این چیزا بسیاره...
جدی؟؟ :0

پَ پولداره:))))))))))))))
پاسخ:
آره اونوقت میگفت دوس پسرم پولداره!!!
کاش اینجا بود یکم سر ب سرش میذاشتم...
چند سالگیت؟؟؟ :)

چیکا کردی باش؟؟؟

خو ازدواج کن دختر به ای خوبی :)))))
پاسخ:
21 سالگیم
نابودش کردم!!!
آره باید برم تو فکرش تازه گوشی اپلم داره!!!
سوالش چند نمره داره؟؟
تشریحی بگیم آقا یا تشریحی؟
 سینوس 2 آلفا منهای دوتا کتانژانت سه بتا مساوی یک دوم

قضیه ی آن!
+ قضیه نداره.. تعجب کردم..
پاسخ:
تو فکر نمره نیاش
اصن سوال ارزش نمره دادن نداره!
اشتبا ج دادی...
آهان!
عه گناه داره بچمون :|

فلانی کیه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کی گفته گناه داره! فردا میاد میگه سعید بیا باهم ازدواج کنیم:)
عشق بچگیام...
نه به جان تو دروغ نمیگم =)

میگما پریشب خواب دیدم تو عاشق فاطی هسی خخخخخخخ
پاسخ:
بازم خوبه ک دروغ نمیگی وگرنه کاری رو ک با فلانی کردم با توام میکردم
عامو از این خوابا نبین یا حداقل واسه فاطی نگو ... فردا دیگه ولمونم نمیکنه :)))

چقدم که شوما 

آن!
;)
پاسخ:
قضیه ای "آن!" رو توضیح بده

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﻧﻮﮎ ﭘﺮﮔﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭﻩ ﭘﺎﺕ ﺛﺎﺑﺖ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ

ﻫﺮﻃﻮﺭ ﺑﭽﺮﺧﯽ ، بکشی ، ﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ

ﺗﻮﺍﻡ ﺩﻭﺭﺵ ﺑﮕﺮﺩ ؛ ﺩﻭﺭﺵ ﻧﺰﻥ …

+آخه اینجوری آدما همینم بگی نمیفهمن..

خبـ اینـ کجآشـ خجآلتـ دآره !؟ :| [نیشخند]
منظـــــــــــــــــووور !؟ [رضایت][نیشخند]
خیلیمـ خوبه :| عآخشآل >_<   
پاسخ:
خجالتش واسه نکردن تو و کردن خودم بود!!!
مال شما = مال دخدرا
واقعن افتضاحه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید