اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

مورد داشتیم که

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم

طرف به خاطر تنها عشقش میخواسته خودکشی کنه

ولی اون یکی مخاطب خاصش نذاشته !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم طرف اسم بچشو گذاشته ستایشِ ۲ !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختر با قیافه بدون آرایش

رفته پلیس ۱۰+ برای گواهینامش بردنش سربازی !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره با یه آیدی آبجیشه

با یه آیدی دیگه مخاطب فوق خاصش !

خعلی هنر میخوادا !

دختر است دیگر …

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره

با ماشین کنترلی خاموش کرده !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم طرف رفته خواستگاری

عروس چایی آورده

داماد گفته اگه میشه تو لیوان خودم بیار !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم پسره میخواسته

از ایست بازرسی حرم رد بشه بهش گیر دادن که چادرت کو ؟

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم خانومه تو گوگل سرچ کرده

“قیمت سرویس طلای دختر خالم ؟”

گوگل هم پاسخ داده :

“دخترخالت گفته به کسی نگم”

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم پسره رفته خواستگاری

دختره اومده خم شه چایی تعارف کنه

کلیپسش رفته تو حلق داماد !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم دوتا پسر داشتن تو خیابون راه میرفتن

به طلافروشی رسیدن وایسادن ویترینو نگاه کردن !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره مدل ابروهاشو

با مدل ابروهای مخاطب خاصش ست میکرده و بلعکس !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم پسره میخواسته از در بیاد تو

سیبیلاش گیر کرده به چارچوب !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره

واسه بالا و پایین کردن شیشه ماشین کلاچ میگرفته !

جوک مورد داشتیم 93

SMS Khandedar

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۲۵)

دیـگـه هـمـش نـت مـیـپـلـکـی هـااااااااا :))

پـس کـنـکـورت چـی شـد؟؟ :|
پاسخ:
چیکار کنم

فعلا ک هیچی نمیخونم ...
مـرسـی :)
پاسخ:
khahesh
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺍﮔﻪ ﺧــــــــﺎﺹ ﺑﺎﺷﻪ ... !

ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺭﺵ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻭ ﺍﻭﻥ ﺧﻠﻮﺕ ﮐﻨﻲ ﺧﻮﺩﺵ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺷﻤﺎ

ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﮐﻨﻪ !

ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﻭﺍﺳﺶ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﺨﺮﻳﺪ ﺗﺎ ﺑﻤﻮﻧﻪ !

ﺧﻮﺩﺵ ﻗﺪﺭ ﻳﻪ ﺷﺎﺥ ﮔﻠﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺩﻭﻧﻪ !

ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ

ﻫﺮ ﮐﺴﻲ ﺭﻭ ﺗﻮﺟﻴﺢ ﮐﻨﻴﺪ ﮐﻪ ﺍﻳﺸﻮﻥ ﻣﺎﻟﻪ ﺷﻤﺎﺳﺖ !

ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﻴﺪﻩ ﻭ ﻣﻴﮕﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺎﻟﻪ ﻣﻨﻪ !

ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺭﻓﺘﻨﺶ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﻲ ﮐﻨﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﻤﻮﻧﻪ ! :)


ﻣﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ
ﻭﻟﯽ ...
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ...
ﯾﮏ ﻣﻼﻓﻪ ﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ...
ﺑﻪ ﻣﻦ ...
ﺑﻪ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﻢ ...
ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﻢ ...
ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪﻡ ...
ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺴﻢ ﺑﻐﺾ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ
ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ :

ﺩیوونه ﺩﻟﻤوﻥ ﺑﺮﺍت ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ... :)
خخ چه چشی داری ماشالله فک کنم عکسو هم دیدی نه؟؟

مهدی و محمد؟؟؟!!!!!!!!!دیه چی دیدی؟؟

مهدی به دردش نمیخوره محمدم بزرگه:)))))))))))))
پاسخ:
آره عکساتم دیدم. میخواستم بگم اصن ب سنت نمیخوره باز نگفتم. عکست بیشتر از سنت میزنه!!!!
کم کم میگم. بذار موقعیتش پیش بیاد
فعال شدی !!!
بیشتر شبیه تهدید بود:|

دفعه دیه میزارم جواب علیو بدی:)

ها هیچی:)

شمارشو دارم:|
پاسخ:
ن ما تهدید نمیکنیم. عمل میکنم
حالا اگه آشتی کردین
شمارشو بده ب داداشت محمد یا مهدی
تهدید میکنی؟؟؟بد

شمارشو داری؟؟منم دارم :D


پاسخ:
ن. فقط هشدار دادم...همین
ن دیگه. شماره ازش نگرفتم
چی داری؟
هیچی والا گیرم نمیاد

نه ناراحت چی باشم هرجا دلت خاس برو:)

از خودم میپرسیدی!میگفتم من با اون قهرم:(از دسش ناراحتم:|

کجا بهش گفتی؟؟
پاسخ:
خب خوبه
دفه بعدی اومدم تو سیست میرم تو دراو خودت ببینم دیگه این حرفو میزنی!!!
حوصله حدس زدن و التماس کردنو ندارم. ایشالله برطرف میشه
حالا دیگه
جیگرو کارد بخوره توشیکم خودت:D

اون کوچولو به چه حقی گفته؟؟؟از خودم میپرسیدی:|

چیکارلینکای من داری گیر دادی به پستا و اهنگشون:)))))خخخخ هههه
پاسخ:
حالا بخوره چی گیر تو میاد؟
دیدم تو خودت هعی گفتی حدس بزن منم از اون پرسیدم[رضایت]
من از لینکای آبجی زهرا شرو کردم رسیدم ب لینکای تو از لینکای توهم رفتم تو لینکای بقیه
اگه ناراحتی بگو لینکاشونو نذارن
والا
ziba bod
پاسخ:
mer30

addresset eshtebas
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۰۴ مــیــنــ:|ــآ
اهنگ من مذهبی نیست...شادمهر عقیلی میخونه

این چیزیم که گذاشتم به نظر خودم درسته..نمیدونم اشکالش چیه..:|

چرا این شکلک نداره؟[گریه]

چون نمیتونم زیاد سر بزنم وبم فقط روزای خاص اونم واس چن دیقه نتونستم ی قالب خوب پیدا کنم...اگه سراغ داری بگو..:)
پاسخ:
مهم نیس کی مخونه...سبکش مهمه
قالب و آهنگ بستگی ب مطالبت داره. قالب ک عوض شد شاید موزیکم درست شد
چون قالبای اینجوری یا آهنگ نمیذارن یا اگه بذارن خارجی یا رپ میذارن
درخواست شکلک دادم ب زودی اضافه میشه
ببین این خوبه
http://nice-tools.blogfa.com/page/girl
این قالب قالبلیت ویرایشم داره. خواستی تا کدشو بهت بدم
ایـــــــول بآو .. 
:ایکسـ
پاسخ:
ایول به ولت
3>
بابا نریختیم روهم:)

زورت میاد خخ؟؟

اره میخوام بخورم:-)

نه کوچولو نیس تو کوچولویی:D

باشه:)
پاسخ:
خب باشه. ن زورم نمیاد ولی اگه داداشت جای من بود ی جور دیگه بهت میگفت
کارد بخوره تو شکمت
اون کوچولوه ک آمار تورو لو داد
میگفت متولد 19 آبان 77 هستی!!! آره
بابا به چه زبونی بگم دوست پسرم نیس
اصن دوست پسر ندارم من:)

بعله ایشالله ماهم دعوت کن بیایم شام بخوریم خخ

باشه بابا اون کوچولو:|
پاسخ:
خب حالا همون ک باهاش ریختین روهم...
کوفت بخوری. پ شامم میخوای بخوری؟
آره همون کوچولو
میآمـ میخونمـ حآلآ .. :دیـــ 
پاسخ:
بنازمت...
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۳۶ مــیــنــ:|ــآ
سلام..

متنم کجاش اشتباهه؟
پاسخ:
من هرچی میخونم این 2 تنا باهم جور در نمیاد
"اون طرفم .... گاز میزد"
اگه جمع بکار بردی باید بگی گاز میزدن
اگه هم 1 نفر بوده باید بگی کناریم

اقا علی غیرتی شدن:D

دستت دردنکنه ایشاالله یه زن خوبی گیرت بیاد:)))))))))))))))))))))))))))))))))))


میسی کوچولو:)

جبران میکنم برات:)
پاسخ:
دری وری میگه ... باور نکن
سرت درد نکنه. ایشالله ی دختر خوب میگیرم
دوس پسرت (علی) کوچولوه ن من...
نیازی ب جبران نیس عزیز
سلام تو ی مسابقه دانشگاهی شرکت کردم برید به این وبلاگمو تا میتونید با هر اسمی نظر بزارید یا برام مطلب بزارید تا من بزارم توی وبلاگم
پاسخ:
از اینجا مطلب بگیر
http://linkdoni.soft98.ir
چ رمزی؟
پاسخ:
برنامه
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۱ ☆ Ɖσκнι ʝιɢмαℓ ☆
na dg Oun mOge etemad b nafsam kheyli miad paiin :P
پاسخ:
Are vaghean...
asan bet nemiyad k ba in chizaye tarikh gozashte biyay o vase mellat khat o neshoon bekeshi...
سلام مرسی که اومدی. بوووووووووس
پاسخ:
خواهش میکنم. منم از شما ممنونم

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

میخواهی کودک باشی

کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

و آسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ..
نقش بسته در دلم 

و تنهایی 
، عقربه های ساعت که به کندی می چرخد

دلواپسی و دلتنگی انگار

در قلبم جست و خیز میکند

مدام دلشوره دارم به

روزهایی که رفتی

دلشوره شده سهمی  برای چشمانم

و سهمی برای تنهایی این روزهایم که تو را از من دور کرده
تو را آرزو نخواهم کرد
هیچ وقت
تو را لحظه ای خواهم پذیرفت ،که خودت بیایی
با دل خودت نه با آرزو ی من....

ok linki
پاسخ:
در اولین فرصت لینک میشی
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۴۵ نسرین دخترک تنها
سلام اونی که گفتی به سلامتی خودت که باهاش بودی و تنهات گذاشت گریه کردی اما اون برا دوستاش تعریف کردو خندید. چرا اینیکیو گفتی بسلامتیه خودت. از کجا فهمیدی
مطالبم عالی لینکم کن تو لینک شدی
پاسخ:
خب بابا از این مطالبت معلومه دیگه ...
میخواستی بگم ب سلامتی اون!!!
باشه عزیز سر فرصت لینکت میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید