اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید سری 157

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

گرم یاد آورے یانہ

من از یادت نمیکاھم

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

سلامتے روزاے بےکسے

روزایے که درو دیوار ھم دلشون به حالت میسوزہ

روزایے که یه بغض تو گلوتہ

یه جملہ ھمش میاد تو ذھنت؛

“مرد که گریہ نمیکنہ”

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

آدماے خوب

ھیچوقت نہ از یاد میرن ،نہ از دل…

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

وقتے دیگہ خیلے خستہ اے نا ندارے…

وقتے از آدما خستہ اے…

از دنیا خستہ اے…

از خودتو کارات خستہ

اے…

وقتے از ھمہ چے بدت میاد…

از خودت

دنیات

آدماے دورت

بعدش تعجب میکنے ک چجورے ھنوز سر پایے…؟!

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

آرامش در زندگے بہترین چیزہ

پس بیا ب آرامش فکر کنیم

ب عشق

ب زندگے

ب زیبایے

ب بہشت

ب جہنم

ب درک

ب تو چ

ب من چ

برو اعصاب ندارم

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

ھستم ب یاد ھمہ ے اونایے ک نیستن…

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

اگہ بعضے وختا نمیشنوے ک

دوستت دارم ب خاطر سایلنت دلمہ…

نہ اینکہ بیمعرفتم…

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

چ تاثیرے دارد غصہ نخور درست میشود گفتنہاے مادر

اثرش را ھزار قرص خواب آور ندارد…

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

ب سلامتی دوستایی که

وفاداریشونو “زمان”ثابت کرده نه”زبان”

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

این روزھا خبرے نیست

جز سیر صعودیہ دلتنگے ھاے من براے تو

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

الان چن روزے میشہ ک از خونہ رفتہ

ولے ھنوز ھیچ آھنگے ازش بیرون نیومدہ؟

مسئولیییین…؟!

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

ب سلامتے اون پسرے ک زیر تیشرتش زیر پوش پوشید

تا اگہ ی زمانے خم شد کمرش معلوم نشہ…

بسلامتے اونے ک نیست ولے بوے نبودنش تموم اتاقمو پر کردہ…

بسلامتے خودم ک ب پاش وایسادم

آخرش برگش گف؛تو ھنوز اینجایے؟؟؟خستہ نشدے؟؟برو دیگہ…!

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

تو اگر بیخبر ازقلب پریشان منے…

باهمہ بیخبرے هم نفس جان منے…

من هنوز از می چشمان سیاهت مستم…

گفتم ای جان بنویسم ک ب یادت هستم…

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

ب سلامتے “خودم”

چراشو نپرس ک اشکت درمیاد

اس ام اس جدید سری 157

SMS Jadid

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۳۷)

هسی نیسی؟
سلام عزیزم یه که رو کامنتایی که برات میاد ویراستاری کن فکر کنم خصوصی باشن
پاسخ:
سلام

کامنتا قابلیت ویرایش ندارن...

هرکی میخواد کامنتش خصوصی باشه خصوصی ارسال کنه

در غیر این صورت کامنتش تایید میشه
عآهــــآ ^_^
مـن کآمنتآرو تایید نمیکنمـ کــــ :/
پاسخ:
آهان...
گاهی ..
پشـــت تلفـــن سکـــوت میکنـــی !!
نـه دلـــت میـــاد قطـــع کنــــی
و نـه حرفـــی واســـه گفتـن داری
فقـط دوست داری ساکـت بمونــــی
و صـــدای نفس کشیــدنش رو گــوش کنـــی . .
یعنی خیــــــــــلی دلت براش تنگ شده
یعنی خیــــــــــلی دوســــــــــــتش داری ..
چشم
پاسخ:
چشمت بی بلا
چی رفت؟؟؟؟؟؟؟

درستو بخون بعدا درست کن:)
پاسخ:
من ناهار نخوردم
بخورمو بخونم
شاید شب اومدم...
نمیخاد برو درستو بخون بابا
پاسخ:
از دستت رفت...
باشه ):
بازنمیشه

اهان پس نخون:)))))))))))))))))))
پاسخ:
پسوردو بده تا بیام بازش کنم...
چرا اینو ک واست درست کردم میرم بخونم
ایشالله بترکی سعیدو:)))))))))))))))

مدرسه نمیری؟؟درسو مشق نداری تو؟؟؟
پاسخ:
چی شد!!! باز شد؟
مدرسه رو تو و امسال تو میرن...من چرا باید بشینم کنکور ارشدو بخونم
خخخخ فیلتره بابا

چی هس؟؟؟؟؟
پاسخ:
واسه من ک باز میشه!!!
حتما ی چیزی هست
خنده هرچی میخای سرچ کن توسایته میاد خخخخخخخخخخ

پسر مردمو به گنا کشوندم:)))))))))))
پاسخ:
هرچی!!!
ن عامو ما از این چیزا خوشمون نمیاد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

قبلن که فیلترشکن نصب بود میرفتم سایتهای خارجی واسه عکس برای گالریمون

http://www.123rf.com

چیز بدربخوری دیه توش نیس:/
پاسخ:
آهان. پ جرم سنگینت عکس بود!!!
از اینا ک تو نت پره
منظورم از اوناش بود!!!
تو ج ندادی:|

چ چیزایی؟؟
پاسخ:
ج دادم

اون ک گفته بود
ب سلامتی اون پسری ک...
وقتی دیگه خیلی خسته ای نا نداری...
آدمای خوب هیچوقت ن از یاد میرن ن از دل..

ک گفتم از یادت ک نرفتم از دلتو نمیدونم!
سلام

براچی ج کامنتو ندادی:|پسر بد:/اصن دیه دوست ندارم:D
پاسخ:
علیک سلام
جواب ک دادم
تو خودت دیگه کامنت نذاشتی
مگه اون چیزایی ک کپی کرده بودی رو برات نفرستادم؟
زنده ای عایا؟؟:|
پاسخ:
آره
پـ چجوریـ الآن کآمنتـ گذآشتی !؟ :|
پاسخ:
الان از تو هیستوری لینکشو برداشتم
مـن نمیدونمـ جوآبـ کآمنتـ قیلبتو دآدمـ یآ نعـ :دیـــ 
پاسخ:
نمیدونم
چرا نمیشه واست کامنت گذاشت
مرسی قشنگو:*
پاسخ:
خواهش
چی همش تقصیره مااااااااااااس؟؟؟؟؟؟ :|
پاسخ:
خب هعی کامنت میذارین ماهم باید بیایم جواب بدیم...
اوکی چ اعتماد به نفسی به منم میگم بیا زنمون شو ولی میگم نه ول کن نیس ههههههههههههههههههههههههه

باشه مراقب خودت نباش خدافظی:*
پاسخ:
پ فک کردی فقط خودت اعتماد ب سقف داری
همچنین
یه ریال خوبه که میتونی خرج 10تا زن و کلی بچه بدی

عاقا شما اینکاره نیسی زن میخای چیکار خودتو بدخ میکنی وــــالآ:D

ازمن گفتنه
پاسخ:
آوره
منم میگم اما این دخترا ول کن نیستن...هعی میگن بیا باهم ازدواج کنی!!!
من میریم شاید شب اومدم
چی بگم والا:)))))))))))))))))))))پیدامیشه

درامد داری خخخخخخ وای وای وای اصن کار میکنی وای وای

خودم برات پیدامیکنم غصه نخورتت داداش:))))))))))))))))
یهو بگو زن و بچه دارم:)))))))))))خخخ

نمیومد دیه:)
پاسخ:
ن این یکیو ندارم
دنبال ی دختر میگردم ک دختر باشه ولی لامصب نیست
اوه بهت نمیخوره 21باشی اوه وای:)مطمئنی؟؟؟؟

از رو دلم اومد:)
پاسخ:
راستشو بخوای ن...با اون 9 ماه 22 و خورده ای میشه
چرا تو سیستمت بودم از این چیزا نمیومد ببینیم!!!
هفت جد ابادم مقرض شده:|

:|

بچه موندی:)خوبه جوونی:)
پاسخ:
بگو ازشون نفت بوجود اومده....خخخخخخ
آره. قیافم غلط اندازه
3.4 سال پیش چند سالت بوده الان چی؟؟؟خخخ

سنندجی هسی؟؟؟:)
پاسخ:
19 سالم بود. الان 21 تقریبا پر شده...
شهرکرد
سنت به عکست نمیاد خخ

بعله:)

فک میکردم فشنی و جلف باشی نه خوشگل بودی

نه جنوبیا اینجور اعتماد به نفسارو دارن:D
پاسخ:
همه میگن خوب موندی !!!
جلف خودتی و 7 جد و آبادت. والا.. مثبت تر از من وجود نداره
چشمات خوشگل میبینه. بر پیش دکتر
بله در جریان هستم...
من که نگفتم دوباره میخام بیام

اصن میخام بیام مشکلی داری؟؟؟

عکسهای خودت بود رو صفحه ای فضولیم گل کرد باز کنم خخخخ
پاسخ:
خب من میگم نیا!!!
بیا
آره. اینارو مثلا میخواستم روتوش روشون تمرین کنم
نه ناراحت نیسم چون دلیلی نداش بیام که:)
پاسخ:
دیگه نیا...
کم مونده تاییدش کنم خنگ
پاسخ:
باید تاییدش میکردی
خخخخ
بی ادب
پاسخ:
والا
نه مال شما:)
پاسخ:
هعی نگو مال من و مال تو
مگه شرایط ثابق چی بود؟؟؟

اصن چی قرارا بود بشه؟؟

براچی دادی من بیام سیستمت:)
پاسخ:
شرایط سابق فقط دانشگاه بود
ولی الان کنکور ارشد هستش
قرار نبود چیزی بشه
خواستم یاد بگیری. ناراحتی ک اومدی؟
ماهم میگیم جلدی:))))))))))))))))
پاسخ:
خب همون جلدی شما...
من هیچی نمیکنم:)))))))))))


تــآ وَقتـی بـد نشـی نمیفـَـهمـن کـه چقـد خـوب بـودی !

پســ..

 .:. مــِـــن بَــعــد .:.

 .:. مــَــن بـــَـــــد .:.


پاسخ:
آفرین...آفرین
هرجا خاسی برو اجازه داری:)
پاسخ:
دیگه شرایط مثه سابق نیس
توهم هرکار دوس داری بکن
والا
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۰ مــیــنــ:|ــآ
مرسی..اگه مشکل دیگه هم دار بگو..خوشال میشم:)
پاسخ:
نمیشه واست کامنت گذاشت!!!!
قالب رو دست کاری کردی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید