اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست . . .

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

او راحت از من گذشت

خدایا از او راحت نگذر …

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

زمستان سرد نیست درد است

وقتی دست هایم تنها خودم را به آغوش می کشند !

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

در سینمای چهار بُعدی چشمانت

برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

فقط یکبار میتوان عاشق شد

بار دوم دیگر خبری از جنسِ اصل نیست . . .

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

از سرمای زمستان نمی ترسم

وقتی به تو گرم است “دلم” . . .

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست

کوری بهتر است از دیدن . . .

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

هوا هر چقدر هم زمستان باشد ، مهم نیست

تو در آغوشت تابستان داری

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که

عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد

همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

عاشق شده ام بر تو ! تدبیر چه فرمایی؟

از راهِ صلاح آیم؟ یا از درِ رسوایی؟

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه

چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

این چیست که چون دلهره افتاده به جانم

حال همه خوب است ، من اما نگرانم

ای عشق ! مرا بیشتر از پیش بمیران

آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

چشمانم را به ابرها قرض می دهم

کافیست عکست را نشانم دهند

خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

من رسم دوستی ام مثل نان نیست

که گرمش سر سفره دل باشد

و سردش سهم نمکی

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه سری 25

SMS Asheghaneh

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۶۰)

اینــجــور کـهــ مــَعلومـهــ از شــَفـآ گــذَشتــهــ 
:|   
:)))
بگو ناراحت نمیشم!!!
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۰ ღFคtєறєhღ
بای...:)
تو اگه دستور ندی اموراتت نمیگذره؟؟؟
حذفش کردم!!!بسوزه این دل با مروت!!!!
پاسخ:
ن ب مولا
دیروزبه اندازه کافی دیدم/حتی دیگه میترسم پاموازخونه بزارم بیرون
نچ من همین جاراحت ترم
پاسخ:
هر جور راحتی
من دوباره نظرسنجی ونظرخواهی ونظرات وباهم قاطی کردم[نیشخند]
داری منومیپیچونی؟!
..............................................
تونمیدونی گروه داعش کیه دیونه برو نگاه کن بعدحرف بزن

نظرخواهی فاطمه رومیگم
اون موقع که من رفتم نظرخواهیش غیرفعال بودتیزهوش
[خنده]قاطی کردیا
من میگم توجزگروه داعش هستی اونوقت تومیگی دوست داشتم مثل همسنگرام شهیدشم
----------------------------------------------------------------------------------------
بروتوگوگل بنویس اونوقت ببین گروه داعش کیه؟!
به بعضی ها باید گفت :

شمایی که تا دورت شلوغ میشه جو میگیرتت

حواست باشه تنها که شدی بغض نگیرتت ؟
سلاااااااااااااااااااام..
من بازم اومـــــــــــــــــــــدم..!!!!
چطوری دلت میادآدمای بی گناهوبکشی/هان؟

دیگه بامن حرف نزن
پرونشو[نیشخند]

چرافاطمه نوشته فعلاتعطیل؟حتی دیونه نزاشته نظربدیم واسه چی؟

زودباش بگو؟هان؟هون؟چــــــــرآ؟
پاسخ:
نمیدونم دلیلش چی بود
ولی ب همین زودی میاد
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۸ ღFคtєறєhღ
خیلی وقت شده بود:-)
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۳ ღFคtєறєhღ
به من چه با هرکی دوس داشتی هرکاری خاسی کن;-))
پاسخ:
اینوخودم زحمت کشیدم پیداکردم
---------------------------------------------------
یاقمربنی هاشم گفتم توجزگروه داعشیااااااا[گریه]
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۳ ღFคtєறєhღ
خو چیکار مردم داری عزیز من؟؟؟ها؟؟:/

چیکارت کردن مگه؟؟
باشه. اما خیلی آخوند باحالی بود
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۰ ღFคtєறєhღ
خب به تو چه اصن بزار هرکی هرچی دلش خاس تو وبش بنویسه:)

راه بازهه میخای بری برو من حرفی ندارم...
وآآآآآآآآآ مگهـ چی گفتم/نکنه توهم جزئشونی یاامام هشتم/جون هرکی دوست داری منو نکش
اونوی نفرنوشته بودواسه من منم نوشتم واسه تو
----------------------------------------------------------------------
راستی بروتوگوگل بنویس:گروه داعش/هیــــــ خدآآآآ ببین چی میاره[گریه]
2تاازدنده های من خوب کارمیکنه
.

.

.

.

.

.
یکی دنده چپ!
یکی دنده لج!
پس حواست به خودت باشهـ![نیشخند]

فعلا بای ...
چشام از زور خستگی رو هم افتاده !!!
از دیشب تا خالا فقط 3 ساعت خابیدم!!!!!!!!!!!
ولی منو یادت نره ها بازم بیا وبم..
خیلی نامردی واقعا ک!!!!!!!
تازه ادعام میکنه تا منو داری غم نداشته باش!!!!
اول؟؟؟؟؟؟؟؟من کجا و رتبه ی 1 کجا؟؟؟!!!
میدونم اونم نمیخونه ولی همش میره کتابخونه!!از عید تا حالا دیگه اصا خونه مامان بزرگم نیومده مامانشم میگه من ک 10 درصدم بهش امید ندارم ولی خب من میترسم اون دولتیه رو قبول بشه و من اندر خم یک کوچه بمانم!!!!!
یه وقتایی،
یه حرفایی،
چنان آتیشت میزنه
که دوست داری فریاد بزنی،
ولی نمیتونی!
دوست داری اشک بریزی،
ولی نمیتونی!
حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!
تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،
به این میگن
“درد بی درمون”

فداتون
هه کلاس!!!!!!!!!!!!!
من پسر داییمم کنکوریه ولی رشته ریاضیه میترسم رتبم خوب نشه اونوقت.........
ولی از 10 هزار مطمئنم بیشتر نمیشم!!!زیر 10 هزارم ایشالا!!!!!
الان نتم قطع و وصل میشه بعد میزارم
قربونتون
ولی تو رو خدا ن از اون دعا ها ک منم مث خودت از آخر اول باشم!!!!

هه خرخون!!!!!
چ دل گنده ای داری تو!!!!!!
من اصا ب تیپم نمیاد خرخون باشم!!!
همه حداقل روزی 10 ساعت میخونن ولی من خیلی زور بزنم 2 ساعت!!!
اگه خرخون بودم الان تو نت نبودم سرم تو کتابم میبود!!!
از قالبشه چون قبلن که قالب های ساه و معمولی میزاشتم میوووووووووووومد
ماشالا خدا شانس بده!!!
هر دفه رتبت چند میشه؟؟؟
آزمونم میدی؟؟ من قلم چی میرم امروز آخریش بو!!!
مگه آبمیوم میــــــــــــدنننننننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من ک دیگه حالم داره از هر چی درس و کنکور و هر کوفت و مرض دیگه ای ب هم میخوره !!! 
اه اه اه اه اه
پیوند وبلاگ
جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه چییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
الان دوباره قالبمو عوض میکنم
پس جوووووووووووون من دعا نکن!!!!
چی میخونی؟؟؟
لنگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی بی ادبی !!!پــــــــــرسپولیــــــــــــــــس گلــــــ..
ن حتما بااااااااااید دعا کنی براااااااااااااااادر !!!!!!!!!!!!!!!
هست عزیز
میگم تو وبم لینکت کردم دیونه
پاسخ:
کدوم جیب؟
ممنونم سرزدید
پاسخ:
خواهش
خوابهایم بوی تن تو را میدهند ، نکند آن دورترها نیمه شب در آغوشم میگیری … !

این روزها دلتنگ که نه !
محتاج صدای توام
باور کن این یکی دیگر شعر نیست...

من عید فطر میام بروجن اما سیاسرد رفتنم قطعی نیست :) خخخخخخخخ
ک رفتن هایی هست که تمام شعرهای دنیا را به پایش بریزی برنمیگردد...

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۶ ღFคtєறєhღ
چرا اتفاقا میشه تا چشات دراد:d

:)
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۹ ღFคtєறєhღ
دیوونه تو ک گفتی دلت تنگ نمیشه؟؟:)

حالا میشه یا نمیشه؟؟:/
پاسخ:
نمیشه
التماس نکن
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۴ ღFคtєறєhღ
اره دقت کردم:=))))))))))))))))))))
اپم منتظر حضورتون هستم ممنونم
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۶ ღFคtєறєhღ
کجایی پیدات نبود امروز:)
پاسخ:
تو قلبت
لینکید دوست عزیز
پاسخ:
ما کجا لینکیم؟
تقصیر من نیستــــــــــــــ...
به تــــــــــــــــــو که می رســــــــــــــــم...
تب می کنمــــــــــــ،
به تــــــــــــــــو که می رســـــــــــــــم...
هوس آغوشتـــــــــــــ میسوزاندم،
به تــــــــــــــــو که می رســــــــــــــــم...
لبــــــــــــــانم از عطشت له له میزنند،
به تــــــــــــــــو که میرســـــــــــــــــــم.. .
نگاهم خمـــــــــــــار نگاهت میشود،
به تـــــــــــــــــو که میرســـــــــــــم...
تقصیر تو نیستـــــــــــــ،
نفسهــــــــــــــــایت دیوانه ام میکند ...
**************
دوباره بهم سر بزن
تمامیِ دلـــــــخوشی من... همین سکوت..و..تنهااییست.!!!..

قــــــلم..و..کاغذی..که سیاه مشق هایِ احساسم را تکلیف میکـــــُـــنَد

و ......فنجانِ چایی .... که هــــــمدمِ شب هایِ ملتهبِ من است...

و سیگاری که از آتشِ درونم شــــــعله می کِشـــَــــد.. ...

شاید اندکی خاکستر کند .... ...داغ ِ درونم را ...
............................................................
ممنونم بهم سرزدید
وب قشنگی دارین

به بعضیا باید گفت اونی که تویی عشقش ما بهش میگیم کشمش

آنکه رفت


به حُرمت آنچه با خود بُرد


...حـــــــــــــــَق ِ بازگشت ندارد

نه خیلی ممنون. همون موقع که قبلا میخواستی بری برو. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید