اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس تیکه دار فاز بالا و خفن

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

مواظب چشیدن عشق ها باش

بعضی ها طعم کشک میده !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی

اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره

بش تکیه نکنی !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را

از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟

ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟

ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ

ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن

آدم بشو هم نیستن !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

دست هایش با من ، چشم هایش در خیابان و دلش …

این یکی را نمی خواهم بدانم ولی لعنت به دل هرزه ات !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

بی معرفت نیستم

ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردنه منه نمیشم

حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

من و تو ما شدیم ولی نمی دانستم که مایمان آوازی می شود

برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه

منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حق مسلم !

بیش از حد لطف نکن …

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه

کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

همیشه با من یکرنگ بودی

سیاهم می کردی !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

از من خواست حلالش کنم

همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

من مدت هاست از صداقت خبری ندارم

هر کسی دیدش سلام من را هم برساند !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۸)

جالب بود .ممنون
ما دوستان واقعی خود را در قلبمان جا داده ایم هر چند قلب کوچک ما برای بزرگی آنها کم است
بلاگ قبلیتو دیدم..
دُعایِ آخــرِ پست آخرتــو !

هرچند خداروشکر 
"زیـــاد" به این دسته آدما "بــَـرنخوردمـ"


پاسخ:
خوبه که برخورد نکردی وگرنه
دعای هر روز و هر شبت همین بود!!!
باحال بودن(:
پاسخ:
ممنونم نظر لطفته

ممنون که سرزدی

پاسخ:
خواهش
داداش راه حل اش اینه که اینکد کنی متنتو می تونی متن و ببری به سایتم که تو زیر گذاشتم کد اینکد شده تو بذاری تو وبت حل میشه موفق باشی عزیز
 تو قسمت اینکد متنی رو که قبول نمیکنه بنویس و دکمه اینکد رو بزن حالا کدارو بردار بذار هر جا اون کد قبلی بود
آدرس: برو اینجا
http://stuunit.zgig.ir/mahdiamini/index.php
پاسخ:
اینکد هم کردم ولی مشکل اینجاس ک اینکد خونده نمیشه...
جالب بود.
پاسخ:
مرسی
خـوـاهـش :)

بـلـو پـَ چـی؟! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید