اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

نمی دانم فرهاد دگر از چه می نالید؟

اوکه تمام زندگیش شیرین بود …

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

من برای خودم می نویسم…

توبرای خودت بخوان…

من حرف دلم رامی نویسم…

توحرف دلت را بخوان…

من برای عشق می نویسم…

توبرای معشوقه ات بخوان…

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

به سلامتی کسی که دیگه بهش زنگ نمیزنیم

اما اگه بفهمیم خطش خاموشه دق می کنیم

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

مادر! گناه زندگی ام را به من ببخش

زیرا اگر گناه من این بود، از تو بود

هرگز نخواستم که تو را سرزنش کنم

اما تو را به راستی از زادنم چه سود؟

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

برف بارد دانه دانه

می رود یارم به خانه

آتش سوزان عشقش

میکشد در دل زبانه

دانه های برف ریزد

روی مویش، روی شانه

میکند برمن نگاهی

یک نگاه عاشقانه

در میان برف مانده

جای پاهایش نشانه

آرزوها در دل من

میزند هر دم جوانه

برف بارد دانه دانه

می رود یارم به خانه

فریدون صلاحی

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

کاش امشبم آن شمع طرب می آمد

وین روز مفارقت، به شب می آمد

آن لب که چو جان ماست، دور از لب ماست

ای کاش که جان ما به لب می آمد !

رهی معیری

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

عجز من و غرور تو شد آشنا به هم

رسم نوی است الفت شاه و گدا به هم

پا در حریم محفل دلها شمرده نه

آهسته باش تا نزنی شیشه ها به هم

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

عشق از ره تکلیف، به دل پا نگذارد

سیلاب نپرسد که در خانه کدام است؟

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

روزى اگر نبودم تنها آرزویم این است

زیر لب بگویى یادش بخیر…

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

خیلی از دورو بریام ” عوض” شدن….

خیلی هاشونم ” عوضی” شدن….

خیلی چیزا تو زندگیم ” عوض” شد

و ” عوضی” بودن خیلیا بهم ثابت شد….

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

آدمهای خوب نه خاطره اند ،نه تاریخ

بلکه حقیقت روزگارند درست مثل خودت

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

یکی مریض میشه میمیره

یکی تصادف میکنه میمیره

خلاصه هرکسی یه جور مبمیره

ولی من برات همه جوره میمیرم

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

درهجوم بیقراری ها فکرمی کردم تنها پناهم میتواند درخت بیدی باشد

که حتی درطوفان نیز تکان نمی خورد اما چه ساده به آن تکیه کردم

درحالیکه از ازل شانه هایش یارای مقابله با نسیم را هم نداشت

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۴۷)

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۶ فاطمه(قاتی پاتی)
چه تلخه علاقه ای که عادت شود

عادتی که باور شود

باوری که خاطره شود

و خاطره ای که دور شود
امــــــــان از روزی که یــــــــه ۲زاری ,
خـــودشو تــــراول فــــــــــرض کنـــــه !:|
ای کــــــــــــــــــــــــاش...

فردا که از خواب بیدار میشویم...

زندگی یــــک رنــــگ دیگر باشد...

همــــــــــــرنگ ارزوهــــــــایمان...

▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

اپم [نیشخند]
خوش حال میشم سر بزنی [چشمک]
:))
تو عکسی که نشونت داد چی پوشیده بودم؟ بگو کی بوده دیگه
بله نمیدونم چی بگم ...من احساس بدبختی میکنم چون دارم میرم سوم تجربی و به کنکور نزدیک تر میشم وااااااااااااااای من اهل مشهدم
پس تو اعتراف کردی که شکست خورده ای هاااا؟درسته یه سئوال اهل کجایی ؟تهران
هـنـوز هـم گـاهیــ


بی آنکـه بـخـواهَمْ... دلـتـَنـگـت میـ شَـوَم...

دلـتـنـگِ بـودنَـتْ........

حـَتـی هـَمـان بــودنِ کمْ رنـگـت...

خـیـلیــ وقْـت بـود کـه دلـَم میـ خـواست بـگویـم

دوسـتـَتْ دارَم........

تــــو که غَـریـبـه نیــستـیــ

دیــگر نـمیـ توانم خودم را به آن راهی که

نمیـ دانـم کـجـاسـت بــــزنـــم...

دلــم هـمـان راهیــ را میـ خـواهـد

که تــــــــو در امــتـدادش ایـستــاده بـــاشی.

هــمـانْ تـمـامِ راه هـایی کـه میـ گـویـنـد به

عــِـــــشـــــــقْ

ختم میشود
وقتی بغض میکنم دلم میخواد

خدا از آسمون بیاد زمین اشکامو پاک کنه

دستمو بگیره و بگه :

بیا بریم اینجا اذیتت میکنن...!

=============
هَـــر آבَم مـــی مآنـَد بــِین ِ بوבَن یـــآ نَبوבَن !

مـــیخواهی بــِمآنـــی ،

رَفتـآری مـــی بینی کِـــه اِنگآر بـآیـَב بـــــِرَوی !

بـــــِه رَفـــتَن کِـــه فِکـــر مـــی کُنـــی

اِتــِفآقـــی می اُفتـَב کِـــه مُنصَـــرف مـــی شَوی

ایـــن بــِلآتــَکـــلیفی خـــوבَش کُلـــی جَهـنـَمـ اَســـت ..!
بـر دوش َم سـنـگـیـنــی مـی کـنـد!

این ثـــانیــه ثـــانیــه

فــرامــوش شـدن َم....
سـلآمَـتـیـه اونـآیـی کـه از هَـر انـگُـشـتِـشـون
۱۰۰۰تـآ هُـنَـر مـیـریـزه
مـیـرنـجـونـن.. : )
مـیـسـوزونـن.. : )
مـیـشـکـنـن.. : )
لـه مـیـکـنـن .. : )
نـابـود مـیـکـنـن.. : )
هـسـتـی بـه بـاد مـیـدن… : )
و سَـلامـتـیـه اونـآیـی
کـِه جـز دوسـت داشـتـن ایـن مـوجـودات هـنـرمـنـد
هـیـچ هـنـر دیـگـه ای نـَدآرن …
نمیدونم ولی آدمای شکست خورده اینو میگن هااا؟؟؟؟؟؟
ﺑـَﻌﻀـﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ
ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ
ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮﺵ …
ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﻭ ﺷﻞ ﯾﮑﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺻﻔﺖ ﺑﺎﺵ
ﺗﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮔِﻞ ﺑﺸﯽ …!!





براچی این روزا همه این حرفارو میزنن بابا ما فقط یک بار زندگی میکنیم
نمیدونم ولی پیری برای من 60 سال نه کسی که متولد 71 جالبه نمیدونم
من فقط عکسمو به سعید دادم. 4سال بی افم بود. اونو میگی؟
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۸ ✘ Ƨ Д β Д ✘
Eyval ^_^
mrc k omadi
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۹ مبیـنآ سـآداتـ
مرسی اَز حضورتون 
رفتــ؟
دیگــه نیومــد؟؟
دلتــ گرفته؟؟؟
ســیگار میکشی؟؟
داغــونی؟؟؟
به پوچــی رسیدی؟؟؟
خیابونا واستـــ خاطره شــده؟؟؟
گـ ـ ـ ـ ـور پدرش…!!
احساس است...
مزرعــــه که نیست
هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی…!
رای رسیدن به هم هیچ چیزکم نداریم…. به غیراز…. زیر پاگذاشتن”غرور”
دلم خیلى تنگ شده برا اون وقتهایى که دلت برام تنگ میشد..!

مگه شما جوون نیستی
خخخخخخخخ چییییییییییییییییییییی ؟؟؟من واقعا که.... من حواسم نبود فقط .... 
آدم حواس پرت دیدی  اون منم ببخشید الان درستش میکنم
پس با چه اسمی بلینکم اسم وبت همینه دیگه
سلام ممنون اومدین وبم من لینکتون کردم
پاسخ:
ممنونم
شما هم لینک شدین
سه شنبه, چرا تلخ و بی حوصله؟
سه شنبه , چرااین همه فاصله؟
سه شنبه, چه سنگین! چه سرسخت , فرسخ به فرسخ؟
سه شنبه, خدا کوه را آفرید…
"قیصرامین پور"
نه اون پسرایین که تو بروجن دنبالم بودن 
اینی که تو میگی اسمش چیه؟ شاید عکسمو از تو فیسبوک برداشته
چــه قانــون ناعــاנلانــه ای !

بــرای شــروع یــک رابطــه ,

هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد

امــا ...
بــرای تمــام شدنــش

همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت ...
می گویند شاد بنویس نوشته هایت درد دارد و من بی اختیار
یاد پیرمردی افتادم که کنار خیابان با ویولونش شاد میزد اما
با چشمان خیس ....
خدایا میخواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم ، دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد !
♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜
مات شُدم
هیچ میزِ شَطرَنجی هَم در میان نَبود!
این وَسَط فَقط عشق من به تو بود.....
بز بامامانش دعواش مىشه میره سر خیابون میگه تاکسى کشتارگاه……………………
ممنونم
از دست توووووووووووووووووووو
ههه خواب دیدی خیرباشه

دیگهـ دوست ندارم به چرندیاتت گوش بدم

جواب ابلهان خاموشیستـــــــــــــــــ
هههه توفکرکردی هرچی بگی بنده میگم چشم/بروبزارباد بیاد/

بیشعورترازتوتواین دنیاهست؟!نه نیستـــــ
نه بابا ناراحتی نداره. اسمش چیه؟ مسعود یا سینا یا ایمان یا سعید یا حامد؟
کوربودی فکرکردی شخصیت من اونم زیزپاهای توخردشده نه برادراون شخصت تویودکه خیلی وقته خردشده

واقعـــــــــــاً مطمئنی کتابه آداب معاشرت بودهـ تواصلامیدونی آداب معاشرت چیه اگه میدونستی مثل آدم حرف میزدی

اوناخیلی خرن کهـ پشیمونن من مثل اونانیستم کهـ بعدازحرفهام پشیمون شم
دلـتـنـگ کــه بـاشــی


حتـی یک تـشـابـه اسمـی هــــم نـابـودت میکـنــد …:)
بزرگوارید دوست عزیز:)
نه اتفاقا خیلی لطف کردین

ازتون تشکر کنم خودمم راحت ترم فقط اسمتون لطفا
بی نهایت ممنونم راستی می تونم تو پست بعدیم ازت تشکر کنم؟
یکرنگ بمان ...

حتی اگر در دنیایى زندگی می کنی که ...

مردمش براى پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند...
واقعا میشه؟
پاسخ:
آره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید