اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

نگران نباش برو

من تنها نیستم

تنهایی هست ، دلتنگی هم قول آمدن داده

غروب هم هست

من می میرم ، تو برو نگران من نباش

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

بدهکار هیچکس نیستم

جز همین ماه که تو را مدام به یادم می آورد

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

هر پنجره ای زیباست نازنین

اگر تو میان قاب آن طلوع کنی

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

ﺑﺎﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻭ ﻳﺎﺩ ﺗﻮ ﺟﻔﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ

ﭘﮏ ﻣﻴﺰﻧﻢ ﺑﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭﻡ

ﺩﻟﻢ ﺩﻭﺩ ﻣﻴﺸﻮﺩ

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

گله ای ازت نمی کنم

همین که می دانم دیگر کسی به انداره ی من

تو را دوست نخواهد داشت کافیست

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

وقتی گریه میکنی زیباتر می شوی اما تو بخند

من به همان زیبا که تر نیست عاشقم

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

از وقت سحر تا دل شب یاد توام

در سوختن از آتش تب یاد توام

با عشق تو زندگی همی خواهم کرد

آن لحظه که جان رسد به لب یاد توام

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

زندگی را بی بهانه می خواستم

ولی غافل از اینکه داشتن تو

قشنگترین بهانه ام شد

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

عشق برای یک مرد فقط صفحه ای از کتابه

ولی برای یک زن تموم تاریخ زندگیشه

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

می پوشانم دلتنگی ام را با بستری از کلمات

اما باز کسی در دلم تو را صدا می زند

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

سیگارهای تلخ مرا به خواب های شیرین بردند

کاش می توانستم خواب هایم  را به تصویر بکشم

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب میکنم

چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

دلم فلج میشود وقتی میخوانمت

و تو حتی نمیگویی جانم

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

گاهی میان دستان خالیم

حس میکنم تمام دار و ندارم نگاه توست

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

دستت را رو کن

نترس پوچ هم که باشد توی دستان تو گل می شود

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

زندگی سه چیز است :

اشکی که خشک می شود

لب خندانی که محو می شود

یادی که میماند و فراموش نمی شود

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی

sms asheghane in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید