اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

چه انتظار عجیبی

تو بین منتظران هم

عزیز من چه غریبی !

عجیب تر آن که چه آسان

نبودنت شده عادت

چه بی خیال نشستیم

نه کوششی ، نه تلاشی

فقط نشسته و گفتیم :

خدا کند که بیایی

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

خجسته باد بزم قدسیان

در صبحی که آفتاب زمین و آسمان

به زیر سقف خانه نرگس طلوع می کند

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

میلادت مبارک باد

ای سپیده پنهان

که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی تو

هماره دعای فرج را زمزمه می کنند!

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

قطعه ی گمشده ای از پر پرواز کم است

یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

از ناکجای وجود بی مقدارم

تا آستان بی کران کوی تو، در میان سیلاب اشک،

پلی از نیاز می زدم

پلی از انتظار

از غیبت تا ظهور

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد

شاید دعای مادرت زهرا بگیرد

آقا بیا تا با ظهور چشم هایت

این چشم های ما کمی تقوا بگیرد

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

این دیده نیست قابل دیدار روی تو

چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را

تو در میان جمعی و من در تفکّرم

کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

بــوی عـطــر یــار دارد جمـعه ها

وعــــده دیـــدار دارد جمــعه ها

جمــعـه هـا دل یاد دلبـر مـی کنـد

نغمه یا ابـن الـحسن سـر مـی کنـد

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

غروب پنجشنبه بی قرارم

شبیه جمعه ها چشم انتظارم

فقط یک جمعه می آئی ولی من

تمام جمعه ها را دوست دارم …

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

این عشق آتشین ز دلم پاک نمی شود

مجنون به غیر خانه ی لیلا نمی شود

بالای تخت یوسف کنعان نوشته اند

هر یوسفی که یوسف زهرا نمی شود

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

پر از عطشم، مرا تو دریایی کن

سرشار از احساس و تماشایی کن

هر چند که ما بدیم و پیمان شکنیم

ای خوب بیا دوباره آقایی کن

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

خانه آرزوهایم

کلبه ای است کوچک در دشت شقایقها

که تو را کم دارد

راستی کی می آیی ؟

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

خستگان عشق را ایام درمان خواهد آمد

غم مخور آخر طبیب دردمندان خواهد آمد

اس ام اس نیمه شعبان

sms nimeh shaban

سؤالی ساده دارم از حضورت

من آیا زنده‌ام وقت ظهورت؟

اگر تو آمدی، من رفته بودم

اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم

بیایم در حضور تو بمیرم

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۳)

دقت کردی هر وقت توی نتی منم هستم ؟


ببین قسمته با هم بحرفیم اون وقت هی مقاومت می کنی خخخخ
پاسخ:
هه
باااش ممنونم بازم

برای همه "خوب" باش

آنکهــــ فهمید ،

همیشه در کنارت و به یادت خواهد بود

و آنکهــــ نفهمید ،

روزی دلش برای تمام خوبیــــهایت "تنگ" می شود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید