اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

ابر می بارد و من میشوم از یار جدا

چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا؟

ابر و باران و من و یار، ستاده به وداع

من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا

سبزه نوخیز و هوا خرم و بستان سرسبز

بلبل روی سیه، مانده ز گلزار جدا

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمیدانم نداشتنت سخت تر است یا

تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

دردهایم درآغوشی مداوا شد

که نداستم وقتی ندارمش بزرگترین دردم میشود

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

این روزها جای خالی تو را با عروسکی پر میکنم

همانند توست مرا دوست ندارد ، احساس ندارد

اما هرچه هست دل شکستن بلد نیست

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

هرجا میبینم نوشته است خواستن توانستن است

آتش میگیرم یعنی او نخواسته که نشد؟

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

وسعت داشتن آرزوهای زیبا برای کسانی که دوستشان داریم گفتنی نیست

به وسعت تمام ناگفته هابرایت آرزوهای زیبا دارم

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

بابام هر وقت گوشیش زنگ میخوره به من میگه برو بیارش!

یه جورایى با رکس احساس همزاد پندارى میکنم

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

این دخترایى که عاشق یکی هستن بعد یهو خبر عقدشون با یکى دیگه میرسه

منو یاد رونالدینو میندازن که به راست نگاه میکرد ولى به چپ پاس میداد

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

خیالت همیشه هست

اما امروز دلم خودت را میخواست نه خیالت را…

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

بوی نو شدن می آید

ولی تو همیشه رفیق کهنه من بمان

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

مورد داشتیم طرف رفته خواستگارى

زنگ درو نزده خودش کلید انداخته رفته تو …

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

چقدر زیباست کسی را
 گرامی بداریم

نه برای نیاز

نه از روی اجبار

نه از روی تنهایی

فقط برای اینکه
 ارزشش را دارد

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

از تشییع جنازه می آیم

دلم را با تمام آرزوهایش زنده به گور کردم

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

سیب که هیچ

تمامى باغ را مى چینم

اگر در تبعیدگاهمان فقط من و تو باشیم

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

اونی که از من گذشت واسه من درگذشت

پس روحش شاد و یادش فراموش …

اس ام اس جدید سری 175

sms jadid in sms2sts

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید