اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

چه فرقی میکند؟

غم پشت لبخند یا لبخند پشت غم

وقتی هیچ کدام از لبخندهایم بدون غم کامل نمی شود

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

لابه لای گفته هایم به دنبال درد نباش رفیق

من از آغاز این دنیای کوچک دردم را لبخند زده ام

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

قلب مهربانت را آنقدر از عاطفه لبریز کن

که اگر روزی افتاد و شکست همه جا عطرش پراکنده شود

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

من درمیان مردمی هستم که باورشان نمیشود تنهایم

میگویند : خوش به حالت که خوشحالی

نمی دانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست برای دوست داشتن من

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

اگر میدانی در دنیا کسی هست که دیدنش رنگ رخسارت تغییر میکند

و صدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد

مهم نیست که او مال تو باشد

مهم این است که فقط باشد زندگی کند لذت ببرد و نفس بکشد

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

گاهی باید آرزوهایت را مثل قاصدک بگذاری کف دستت

و بسپاریشان به دست باد تا بروند و سهم دیگران شوند

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

دفتر خاطرات را می بندم

کنار پنجره میروم و نفس میکشم

لعنتی هوا هم آلوده به خاطرات اوست

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

مهم نیست نوشته های درهم وبرهم مرابخوانی یانه

من برای دل خسته وشکسته ام می نویسم

میخوانی بخوان…میخواهی نخوان

فقط خواهش میکنم اگرخواندی

عاشقانه ام راتقدیم به “او” نکن!

من این رابرای توسروده ام نه برای “او”

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

مواظب خودت باش

یک تاری موی توشاهرگ من است

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

ن اینکه زانو زده باشم…!ن…

فقط تنهایی خیلی سنگین است…

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

دلم خسته…دلم غمگین…دلم تنهاترین تنهاست…

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

تکان داد خانه را سالی که آمد

سرگرمی خوبی ست

تو عکس قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم

و آغاز می شود سال تنهایی…

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

این همه استخوان دربدنم بود

چرا دلم را شکست؟

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

بازهم خندیدبه آنچه دلیل گریه ام بود

کاش بهش می گفتم دلیل گریه ام تویی

این همه به خودت نخند…!

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

کاش بعد از همه دلقک بازیهایم

کسی می آمد ماسک را از روی صورتم برمیداشت

میگفت حالا از دردهایت بگو من گوش میکنم

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

دورت را خوب نگاه کن

به جز خدا کسی رو داری بهت بگه : “من باهاتم” ؟

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

خاک بر سر تمام این کلمات

اگر تو از میان تمامشان نفهمی من دلتنگتم

اس ام اس جدید سری 184

sms jadid in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۲)

بلند ترین شاخه درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهائیست . . .
پاسخ:
آدرستو ندارم
سلام....
دوست عزیزم بازم میگم عالی بود....
موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید