اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

شاید بهم بگی مغرور یا بی احساس

ولی من عادت ندارم به چیزای عمومی حس خاصی داشته باشم

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

من شب ها خیالبافی میکنم

و روزها روزگار رج به رجش را می شکافد …

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

میتوانی به حساب سادگی ام بگذاری که

من هنوز با تمام کم لطفی هایت دوستت دارم …

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

چه معنی دارد زندگی

وقتی که هیچ اتفاقی من و تو را سر راه هم قرار نمیدهد

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

دل من غصه چیو می خوری؟

همون بهتر که رفت

کسی که تو رو به تن یکی دیگه بفروشه همون بهتر ک هیچوقت نباشه

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

با تولدت زیبایت منت سر تقویم های ما گذاشتی

بهار را خجالت دادی ، فروردین را سر افراز کردی و عدد 13 را شرمنده خود ساختی

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

بارها می گفت تو را از زندگیم بیشتر دوست دارم

بعدها فهمیدم از زندگیش متنفره

اس ام اس خیانت

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

به کدامین بهانه مرابه دنیایت پیوند زدی

که اینگونه محتاج بودنت هستم؟

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

به بعضیام باید گفت

اگه حس میکنی خیلی بارته بهت گاری ببندم

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

تکه ای از من نیستی

تمام منی ، نباشی تمام میشوم

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

دلم که میگیرد

به خودم وعده روزهای خوب را میدهم

از همان وعده های خوبی که سالهاست به امید رسیدنشان تقویم را خط خطی کردم

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

بسلامتی اون کسی ک وقتی رفیقش خراب میشه

ب فکر تعمیرشه نه تعویضش

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

نمی خواهم که برگردد

این را به همه گفته ام

حتی به تو ، 
به خودم

ولی نمیدانم چرا هنوز برای آمدنش فال میگیرم

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

نمیدانم چرا؟

عادت فراموش کاری ام شامل “تو” یکی نمیشود

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

کاش بعد از همه دلقک بازی هایم کسی می آمد

ماسک را از روی صورتم بر می داشت و میگفت

حالا از درد هایت بگو من گوش می کنم!

اس ام اس جدید سری 192

sms jadid in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید