اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند
اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

به سلامتی کسی که حرفای ناگفته زیادی تو دلشه

اما پای حرف بقیه میشینه

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

به بعضیام باس گفت

یه عکس هم از باطنت بزار ببین اصلا لایک می خوره

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

حتی خوب ترین آدم ها هم صبرشان حدی دارد

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی

به همین راحتی …

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

به بعضیا باید بگی:

این مشکل تو نیس که نمیفهمی

مشکل از منه که توقع دارم بفهمی …

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

به بعضیام باید گفت

تو آدم بی معرفتی نیستی

چون بی معرفتا اصلا آدم نیستن

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

به بعضیا باس گفت

فک نکن شما منحصر به فردی ، نخیر عزیزم !

شما الکی متصل به برقی …

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

من به مردی وفا نمودم و او پشت پا زد به عشق و امیدم

هر چه دادم به او حلالش باد غیر از آن دل که مفت بخشیدم

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

تنها بودنم را نگاه نکن

این تاوان لحظه های اعتماد است

به کسی که میگفت هیچگاه تنهایت نمیگذارم!

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

بعضیارو گذاشتیم کنار

همون کنارم به گند کشیدن!

اس ام اس فراموشی

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

به بعضیام باید گفت

تو خیلی با کلاسی قبول

اما من عادت دارم کلاسامو بپیچونم!

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

درد دارد من را شما صدا کند

منی که تا دیروز عزیز دلش بودم …

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

تنها فرق میان تو و شیطان در این بود که

شیطان به انسان سجده نکرد و تو به هر حیوانی سجده کردی!

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

به بعضیا باس گفت:

برو عقب عزیز من!

من خودمم انقدر به خودم نزدیک نمیشم

شما که جای خود داری!

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

سیر شدم

بس که سرد و گرم روزگار را چشیدم

اس ام اس سنگین

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

فراموشش کردم

فقط گاهی بی اختیار اسمش را که میشنوم

میشکنم …

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

من آدم نرفتن ام ، آدم دوست موندن

یا اصلن آدم دیر رفتن ام ، خیلی دیر

اما وقتی برم ، دیگه آدم برگشتن نیستم، آدم مثل قبل شدن نیستم

اس ام اس جدید سری 193

SMS Jadid in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید