اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

هیچوقت با کسی که دوستش داری طولانی قهرنکن

چون ” بی تو زندگی کردن ” رو یاد می گیره

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

به اندازه دلتنگی

سربازان بی مرخصی

زندونیای بی ملاقاتی

قناری های توی قفس

مریض های بی نفس

و دل های بی کس بیادتم

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

هر جای دنیا که میخواهی باش

من احساسم را با همین دست نوشته ها به قلبت میرسانم

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

زندگی همانند بافتن یک قالیست

نقش از اوست تو فقط می بافی

در بافتن زندگیت دقت کن

نکند آخر قالیت را هیچکس نخرد …

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

بدون تو مدتهاست که دیگر خوش نمیگذرد رفیق..

فقط میگذرد!

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

قاصدکی از باغ دلم به دیدارت آمد

تا ندایت دهد در تمام لحظه ها به یادتم …

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

زمانی که دیدی یکی مثل نوک پرگار همه جوره پات ثابت واستاده

هر طور بچرخی تکون نمیخوره

توام دورش بگرد دورش نزن

اس ام اس باران

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

تنها به خاطر شنیدن صدایت

دروغ هایت را باور می کنم …

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

دلم که میگیرد به آسمان نگاه میکنم

و می گویم خدایا راضیم به رضایت !

چون به بزرگیش ایمان دارم

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

روی سنگ قبرم بنویسید

خدایا تو نگهدارش باش

هر کجا هست سلامت باشد

اس ام اس سنگ قبر

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

هنوز “قلبم” به عشق کسانی میتپد که

روزی با آنها بر سر سفره روزگار “نان وفاداری” و “نمک معرفت” خوردم

پس یاد میکنم از “دوستانم” تا بدانند اگر “نان و نمک” نیست

ما هنوز وفا داریم

اس ام اس خاطرات

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

سکسه ام گرفته بود

گفتم مرا بترسان

دستم را رهاکرد نفسم بند آمد

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

هی فلانی …

من زاده ی تنهاییم خدا تو را برای او نگه دارد!

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

ﮔﺎﻫﯽ دوستت ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎ ﺑﯽ ﻓﺎﯾﺪﻩ اﺳﺖ

ﻣﺜﻞ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻫﺎﯼ انتهای اﻣﺘﺤﺎﻥ …

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

دل است دیگر …

اگر مى فهمید که نمی گرفت …

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید