اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد

وصل یوسف، به زلیخا شدنش می ارزد

دفتر قلب مرا واکن و چیزی بنویس

سند عشق به امضا شدنش می ارزد

گرچه من تجربه ای از نرسیدن هایم

رفتن رود به دریا شدنش می ارزد

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد

گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد

مستم ز می عشق چنان کز پس مرگم

صد میکده از خاک من آباد توان کرد

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

بود و نبود بهار

چیزی از زیبایی گل های قالی کم نمی کند …

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

هزار شب به دعا رفت و آفتاب نشد

هزار بال شکست و قفس خراب نشد

کتاب های دعا ، شرمشان ز خویش آمد

ز بس دعا که هدر رفت و مستجاب نشد

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

ای وای بر اسیری ، کز یاد رفته باشد

در دام مانده صید و صیاد رفته باشد

از آه دردناکی ، سازم خبر دلت را

روزی که کوه صبرم ، بر باد رفته باشد

آواز تیشه امشب ، از بیستون نیامد

گویا به خواب شیرین ، فرهاد رفته باشد

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد

کس جای در این خانه ی ویرانه ندارد

دل را به کف هر که نهم ، باز پس آرد

کس تاب نگهداری دیوانه ندارد

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

کسی را میهمان تنهایی ام نمی کنم

اما اگر کسی سراغ تنهایی ام آمد قدمش بردل …

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

زخم می زنی و می روی ، چه باک

همینم می شود یادگاری که یاد تو را همیشه برایم تازه کند

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

باران می خواهم آنقدر شدید که

من و تنهاییم و دل شکسته ام را با خودش بشوید و ببرد

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

قبل از خواب دلم عجیب هوای این را کرد که

برای کسی بنویسم دوستش دارم

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

گلی که محبوب خداوند باشه

بدون باران هم رشد می کند …

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

هیچ وقت از فاصله ها نمی ترسیدم

فکر می کردم تا دلم برایت تنگ شد خودم را سرگرم کاری میکنم

و حواسم از تو پرت میشود

اما حالا دلتنگی دارد خفه ام می کند

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

سلامی کن

به خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده …

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

می بینی خدا؟

داشتیم بازی می کردیم اون رفت چشم گذاشت من رفتم قایم شدم

اما اون به جای من یکی دیگه رو پیدا کرد و من برای همیشه گم شدم

اس ام اس غمگین

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

نیمه شب است اتاق تاریک

تخت خوابم

بالش خیسم

و باز منم که از درد دلتنگی

مچاله میشوم زیرپتو

تمام استخوان هایم تیر می کشد

ترک کردن یاد تو

از ترک اعتیادهم سخت تراست

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

گریه آخرین چیزیست که باقی میماند

و بغض یکی مانده به آخری و امید پیش از بغض می ترکد

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

کاش سزای تنهایی مرگ بود

آن وقت کسی دیگر از ترس جانش هم که شده کسی رو تنها نمیزاشت

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

حالا که رفته ای دلم برای تو بیشتر از خودم می سوزد

فکر میکنی کسی به اندازه من دوستت خواهد داشت ؟

اس ام اس جدید شماره 199

sms jadid in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید