اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

رفت و مرا شکست!

نفرینش نمی کنم همین که

دیگر کسی او را به اندازه من دوست ندارد برایش کافیست

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

دیشب با تنهایی ام مچ انداختم ، باختم!

نمی دانی این روزها چقدر زورش زیاد شده است …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

شاید آرامتر می شدم فقط و فقط

اگر می فهمیدی حرف هایم به همین راحتی که می خوانی نوشته نشده اند

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

بعضیام هستن که اگه مال تو باشن

مطمئنی که دلت دیگه جای دیگه ای نمیره …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند

همه چیز زیر سر من است

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

وقتی کسی رو دوست داشته باشی

فاصله ، سن ، قد و وزن فقط و فقط یه عدد لعنتیه …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است

نه خواب میخواهد نه خوراک …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

فقط باشی ، همین …

و من حس امنیت حضورت را به رخ تمام تاریکی ها بکشم

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

گفت چی حکم کنم؟

گفتم فقط دل حکم نکن که نداری …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

بعضیا هم هستن

وقتی هوا خوبه فکر می کنن خوبی از خودشونه …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

برای روزای خوبت دعا می کنم

روزای خوب تو ربط عجیبی دارن به حال خوب من …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

تلــــــــــــخ کـام که باشــی

تلـــــــــــخ زبـــان هم می شــوی و …

کسی چـه می داند روزگاری شیرین بــودی بـــرای فرهـــادت …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

امشب قرص هایم ، آلزایمر گرفتند

یادشان رفته که خواب آورند نه یاد آور …

اس ام اس حسرت

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

دلت را به هر کسی نسپار

این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره می خواهند …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

آرزویم با تو بودن است

اما نه به بهای پا گذاشتن روی آرزوی تو

آرزویم این است که بخواهی و بمانی

نه اینکه بمانی به خواهشم

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

زندگی به من آموخت

همیشه منتظر حمله احتمالی

کسی باشم که به او محبت فراوان کردم …

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

استقلال است دیگر

گاهی دلش می خواهد در آسیا سوژه خنده تیم های دیگر شود

اس ام اس جدید شماره 200

sms jadid in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۱)

عالی بوووود....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید