اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

تنهایی یعنی :

باران باشد ، یادش باشد ، خاطراتش باشد ، اما خودش …

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

من که راستش را گفتم !

چرا دوباره میروی؟

خودت دزدیدی ، آرامشم را …

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

گاهی اوقات

تنها راه حل مشکلات ، صداکردن خداست …

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

چه روزگار نامردی ، چه دنیای عجیبی

چه تقدیر غریبی ، چه احساسیست من دارم؟

این عشق ، عشق …

حرف های زیادی درون آن نهفته است …

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

آرزو می کردم کاش اسیر تو باشم ، کاش پرنده قفس تو باشم

اما اسیر شدم ، دلم شکست ، غم بر دلم نشست

بال و پرم شکست

رهایم کن …

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

عشق شیرین ترین تلخی دنیاست

یادی شیرین و نبودی تلخ

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

زندگی من یک زندگی آزاد است

اما برخی اوقات احساس تنهایی در آن رشد می کند

ریچارد باخ

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

نباید می رفتی!

ساده می گویم

تنها راه حل برگشتن تو بود …

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

نشاندی بر دلم مهرت و رفتی

کلید این عشق ندادی و رفتی

نکردی نگه برحال زارم و رفتی

زود شدم عاشق ، اما تو رفتی

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

به دل میگیرم

دوست دارم فریاد بزنم

اما این بغض …

این بغض لعنتی نمی گذارد …

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

پایان تلخی داشت عشق ما

مانند اینکه در یک باران پاییزی رعد و برق بزند

و حال دو عاشق را خراب کند

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

گاهی اوقات ، خیالت آنقدر شیرین می شود

که دوست دارم تمام حس مهربانی و دوست داشتنم را

با نوازش دستانت نشان دهم

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

دو چیز بی نهایت است

کهکشان ها و نادانی بشر ، که در مورد نخست شک دارم

آیزنشتاین

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

گاهی دلم می خواهد آنقدر فریاد بزنم

که حنجره ام زخم شود ، درد بگیرد

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

و من چه عاجزانه افق های طلایی نگاهت را درمیابم

شاید محبتی باشد ، شایدامیدی …

اس ام اس جدید شماره 201

sms jadid in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

433 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۸
♥S̶̷̲̲̅̅M̶̷̲̲̅̅S̶̷̲̲̅̅❷S̶̷̲̲̅̅T̶̷̲̲̿S̶̷̲̲̅̅♥

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید