اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

بازی قشنگی بود

اما ما قشنگ بازی نکردیم

قبول کن که هر دو باختیم

من که همه را به تو فروختم

و تو که مرا به هیچ فروختی

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

من حوّای کسی بودم که

دیر فهمیدم آدم نیست …

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

هرکه قصد رفتن کرد

هیچگاه اصرار به ماندنش نکن دیر یا زود می رود

اگر ماندگار بود خیال رفتن بسرش نمی زد

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

زخم که میخوری مزه مزه اش کن

حتما نمکش آشناست

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

خیلی وقت است هیچ عطری را نبوییده ام

تا مبادا بوی عطرت را از خاطرم ببرد

راستی چه بویی داشت؟

گرم گرم مثل صدایت؟

یا سرد سرد مثل نگاهت؟

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

چندیست که آشفته ام اى یار جوانم

برگرد و از این حال پریشان برهانم

از قصه ى چشمان تو دل کندن و رفتن

هرگز نتوانم ، نتوانم ، نتوانم

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

چون کنم یاد تو ، نوری  با من است

غایبی ، اما حضوری با من است

درد دلها میکنم با “عکس” تو

وه عجب “سنگ صبوری” با من است

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻦ ﺷﺪﯼ

ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎ ﺩﻭﺭﻧﺪ

ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺭ !

ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ ﺍﮔﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯿﮑﻨﻢ

ﺷﺎﯾﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺳﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

به بعضیا باید گفت

اینقدر به خودت می بالی

اشتباهی با پرنده ها کوچ نکنی

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

دردهایم را لایک کردند و گفتند : زیبا بود

نمی دانستم مگر درد هم زیبا می شود؟

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست

سرت را بالا بگیر و لبخند بزن

فهمیدن احســاس کار هر آدمی نیست …

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

” انتظار “

این نخستین درسی بود که از عشق آموختم …

پیامک انتظار

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

آدم ها را به خاطر اینکه

باعث ناامیدی من می شوند

سرزنش نمی کنم

خودم را سرزنش می کنم

که بیش از حد از آنها انتظار دارم

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

و زندگی آنقدر کوچک شد

تا در چاله ای که بارها از آن پریده بودیم افتادیم

اس ام اس جدید شماره 208

sms jadid in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

433 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۸
♥S̶̷̲̲̅̅M̶̷̲̲̅̅S̶̷̲̲̅̅❷S̶̷̲̲̅̅T̶̷̲̲̿S̶̷̲̲̅̅♥

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۱)

slm aqa saeed PoRo :D

khobi?

be ja miari aya?

man bargashtaaaaaam

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید