اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

تقصیر تو نبود !

خودم نخواستم چراغ قدیمی خاطره ها خاموش شود !

خودم شعرهای شبانه اشک را فراموش نکردم !

خودم کنار آرزوی آمدنت اردو زدم !

حالا نه گریه های من دینی بر گردن تو دارند ،

نه تو چیزی بدهکار دلتنگی این همه ترانه ای . . .

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !

من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد

راه می‌‌افتم …

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

من خاطرت را میخواستم

نه خاطره ات را . . .

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

چه تلخ است علاقه ای که عادت شود . . .

عادتی که باور شود . . .

باوری که خاطره شود . . .

و خاطره ای که درد شود . . .

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

بعضی دوستیا شوخی شوخی میان و جاگیر میشن توی دلت !

تبدیل به یه عشق عمیق میشن …

ته نشین میشن توی قلبت …

ولی یه روز خیلی راحت تو سکوت میرن !

اونجا باورش سخته

اونوقته که باید بلد باشی چطور با یه خاطره کنار بیای !

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,

بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…

امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;

بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست

فقط کمی جای تو خالیست

نمی آیی ؟

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

دلم که گرفته باشد

باصدای دستفروش دوره گرد

هم گریه میکنم!

چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان…

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی …

چه بلاتکلیفند خاطراتمان !

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ . . .

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ

ﯾﮏ جایی

به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ

ﺑﺮمی گردد !

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ !

ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

خاطره یعنی

یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم

و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم

چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم . . .

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند !

وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه . . .

اس ام اس خاطرات

sms khaterat

کوه های غرورم از گناه رفتنت آب شده

تا قبل از سیل برگرد …

سیل که بیاید همه را با خود می برد

حتی خاطراتت را !

اس ام اس | اس ام اس های خاطرات | اس ام اس خاطرات

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید