اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

بهترین هدیه به دوست از یاد نبردن اوست

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

برای یک گرگ فرق نمیکند چقدر انسان باشی ،

می درد!

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

خیلیا هستن که “ طالبتن ”

اما فقط بعضیا “ لایقتن ”

حواست باشه با کی گرم میگیری!

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

خوبی را آرزو می کنم

برای آنهایی که یاد نگرفتند بد باشند!

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

اگر مردی توقع دارد بانویش یک فرشته در زندگی اش باشد

ابتدا باید یک بهشت برایش بسازد

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

اگر میخواهید رابطه ای ابدی را تجربه کنید

از یک قانون ساده پیروی کنید:

هیچگاه دروغ نگویید

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

“تنهایی” تاوان همه ” نه” هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه محبتهایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم

همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم…

همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی تاوان همه خوش بینی هایی است که به دنیا و آدمهای این روزها داشتم

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

سقوط

تاوان پریدن با بعضی هاست

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

به بعضیام باید گفت:

به من که دیگه نگووو

من خودم ختم روزگارم!

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

گفت

بی من چه می کشی؟

گفتم نفس

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

به بعضیام باید گفت:

جر و بحث کردن باهات مثل اینه که بخوام رو چرتکه ویندوز 8 نصب کنم!

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند

رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند،

به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها!

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

گناهی که پشیمانی بیاورد

بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

وقتی می گویم برایم دعا کن یعنی کم آورده ام

یعنی دیگر کاری از دست خودم برای خودم بر نمی آید

اس ام اس زیبا سری 41

sms ziba in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید