اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

برای چشمانم نماز باران بخوان

بغض کرده ، ابریست اما نمی بارد

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

اون پسرایى که با دختر مورد علاقشون مثل پرنسس رفتار میکنن

معلومه تو آغوش یک ملکه بزرگ شدن

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

چه غصه ها که به خاطر اتفاقات بدی که

هرگز در زندگیم نیفتاد خوردم

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

حکایت تلخیست!

من مانده ام برای تو و اما تو رفته ای با دیگری

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

کسى بیاد دلم را قانع کند که او دیگر رهایم کرده

او حرف مرا باور نمى کند

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

بدون تو اردی بهشت من

اردی جهنم است

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

گاهی تنها یک دعا کافیست

تا همه چیز عوض شود

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

دوریت را دوست دارم !

تا درد بکشم و به دلم بفهمانم تو را داشتن مجانی نیست !

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

مهم نیست متولد دهه ی پنجاه یا شصت یا دهه هفتاد باشی

مهم اینه که ( ماه مورد نظر ) باشی !

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

تولدت مبارک ، چه حرف خنده داری

چه فایده داره وقتی ، تو گل برام نیاری

عجب شبیه امشب ، داره میسوزه چشمام

دورم شلوغه اما ، انگاری خیلی تنهام

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ،

باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!

چون آدمی که ابله باشه معنی اون سکوت رو هم نمی فهمه !

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

گرگ خون آشام را در گله مهمانی مبر

تا نگردد بره ات قربان نام دوستی

مار سرما خورده را در آستینت جامده

آن ستم گستر کجا داند مقام دوستی

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

مانند پلی هستم برای عبورت

فکر تخریب من نباش

به آخرکه رسیدی فقط دست تکان بده ، خودم فرو می ریزم

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

یادت تک تک دقایق زندگانیم را رقم میزند

حتی اگرثانیه ای بیادم نباشی

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

کنارم گذاشت که تلخم کند

اما شرابی شدم ناب

حالا خماری ام را می کشد …

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

اگر امشب از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو

غم را با هزار بدبختی خوابانده ام

اس ام اس زیبا شماره 53

sms ziba in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

433 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۱
♥S̶̷̲̲̅̅M̶̷̲̲̅̅S̶̷̲̲̅̅❷S̶̷̲̲̅̅T̶̷̲̲̿S̶̷̲̲̅̅♥

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۳)

اگر ممکنه جوابمو تو خود وبلاگ دل چوبی بدین ممنونم
سلامـ
من سما هستم صاحب وبلاگ دل چوبی
اگه میشه وبلاگو حذف کنید چون وبلاگمو میخوام دوباره راه بندازم و چون شما اسم وبلاگمو برای خودتون سیو کردین من نمیتونم دوباره ثبتش کنم
ممنون میشم وبلاو حذف کنید تا من بتونم دوباره دل چوبی رو راه بندازم
ممنونم
پاسخ:

سلام به ادمین قبلی دل چوبی!

باشه واگذاری وبلاگ هیچ مشکلی نداره

منم هیچ کاری با این ندارم فقط خواستم کسی دیگه ثبتش نکنه

چون بقیه به این راحتیا وبلاگو واگذار نمیکنن

بجز شنبه و یکشنبه یه روز و ساعتی تعیین کنین تا وبلاگو آزاد کنم

عالی بود
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید