اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

ﻛﺠﺎﯾﯽ؟

ﺗﻮ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮ ﺭﺍ ﭘﺮ ﻛﻨﻨﺪ ، ﺑﯿﺎ

به ﻫﻤﻪ ﺑﮕﻮ : تو ﺗﻜﺮﺍﺭ ﺷﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﯽ!

ﺟﺎ تو ﺟﺰ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﭘﺮ نمی شود

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

گریه کردن را آرزو نکردم

ولی غم زمانه اشکمو جاری کرد

خواستم اونجور زندگی کنم که دلم می خواست

ولی دلم اونجور زندگی کرد که زمونه خواست

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

ای کاش که باز آیی و دیوانه ببینی

ازدست غمت سینه ویرانه ببینی

رفتی و شدم همدم تنهایی و غم ها

بازآ ‎که مرا از همه بیگانه ببینی

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

شب و روز با غمت زیستم

غمت میداند که من کیستم

مستی را بهانه کردم و گریستم

تا کس نداند که گرفتار کیستم !

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

کاری نکن که تار و مارت بکنم

با دو تا خط پیش همه بی اعتبارت بکنم

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

هر وقت حال کردى برپا بده!

پادگان قلبم رو به عشقت حالت شنا دادم

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

یک آدم هایی هستند که وقتی شادی کنارت نیستند چون حسودند

وقتی غمگینی در آغوشت نمی گیرند چون خوشحال اند

وقتی مشکلی داری به ظاهر همدردند اما در واقع بی خیال تو هستند

اما وقتی مشکل دارند با تو خیلی مهربونند

اینها بدترین انسان های روی زمین اند

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

شب است و بازم دلگیرم ای دوست

به درد و رنج و غم زنجیرم ای دوست

بیا همسایه نزدیک من باش

که من از دوریت میمیرم ای دوست

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

عمریست گرگ خطابم می کنن

اما برای داشتنت حاضرم دندان هایم را باج دهم

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

اگه مسیرت جلو آینه افتاد

به این عشق ما بگو : دلتنگتیم

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

دلم گرفته از آدمایی که میگن دوست دارم اما معنی شو نمیدونن

آدمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن

اونایی که زیر بارون برات میمیرن ولی وقتی افتاب میشه همه چیز یادشون میره!

اس ام اس خیانت

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

بس کن ساعت

دیگر خسته شدم

آره من کم آوردم ، خودم هم میدونم که نیست

آنقدر با صدایت نبودنش را به رخم نکش

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

چقدر زندگی مرا اذیت کرده و گمان نمی کنم که حتی یکبار هم شکایت کردم

فقط بر جدایی کسانی که دوستشان دارم سرم پایین انداختم و گریه کردم

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

بسلامتی همه اونایی که دلشون هوای آغوش عشقشون رو کرده

ولی جز زانوهای غم چیزی واسه بغل کردنشون ندارن

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم!

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یاد آوری کند

یا خیانت خودش را توجیح …

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

رفیق بچه نیست خوابش کنی

دونه نیست خاکش کنی

قلیون نیست چاقش کنی

رفیق عشقه باید یادش کنی

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که

حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من می خواند

مورد نظر شاید ولی مشترک … هه ،

گفتم که خوش خیال است

اس ام اس زیبا شماره 54

sms ziba in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۳)

دو سه تاایی شونو پیدا کردمـ
امیدوارم بقیه هم پیدا بشن:))
ممنونم یادم رفته بود وبم چه شکلی بود
میتونم یه سوالی بپرسم؟
پاسخ:
خوشحالم :)
خواهش
بفرمایین
آرهـ:( سعی میکنم پیداشون کنم دلم برای همشون تنگ شده
یه عالمه کار دارم برای وبلاگم
میخوام این دفعه بهتر از قبل بشه
پاسخ:
انشاالله
میشه پیداشون کرد ولی یکم طول میکشه...
از بچهـ هایـ وبلاگـ کساییـ بودن سر بزنن و پیام بدنـ؟
دلم برات تک تکشون تنگ شده
اسم وبلاگ همه شونو بخاطر نمیارم
پاسخ:
تا جایی که یادمه نه
ولی کسی کامنت گذاشته باشه کامنتش موجوده

تو لینک دونی کسی رو لینک نکرده بودی وگرنه میشد بهت بدمشون
کامنتا هم قابل بازیابی نیستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید