اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

اولین بار نیست که گریه می کنم اما

اولین بار است که گریه آرامم نمی کند

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

صندلیت را کنار صندلیم بگذار

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

مدام دلت را میشکنند

سکوت میکنی

هیچی نمیگویی

حتی اخم هم نمیکنی

دلت را برمیداری و آروم میری

بعدها صدایت میکنند بی معرفت

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

خودم قبول دارم که کهنه شده ام



آنقدر کهنه که میشود

روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت

بنویس ولی بمان …

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

سپیدی موهایم را سرسری نگیر

اینجا خیلی وقت است که 

برف نباریده …

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

حضورم را

بر صفحه دلت تیک بزن!

من حاضرم

حتی در تمام این روزهایی که

به نظر غایب مى آیم

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

گفتم آهن دلى کنم چندى

ندهم دل به هیچ دلبندى

سعدى

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

چه ناجوان مردانه

صبور شده ام با عشقـــــــــت

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

دلتنگی حس جالبیست

داغ نیست اما می سوزاند

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

پیر شدم

اما خوب شد که تمام شدند

آن اشتباهاتى که نامشان جوانى بود

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

به سلامتى تنهاییم

که هروقت بهش خیانت کردم بازم اومد سراغم

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

برای دوباره آمدنش دعا نکن

شاید وقتی آمد همانی نباشد که رفته بود

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

با من تلخ حرف نزن

که خود زهر مارم …

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

آره بی ریام

ولی ریا نشه آرزویه خیلیام

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

به بعضیام باس گفت

بیا بهت مداد و ورق بدم

روش خجالت بکش

اس ام اس زیبا شماره 56

sms ziba in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

433 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷
♥S̶̷̲̲̅̅M̶̷̲̲̅̅S̶̷̲̲̅̅❷S̶̷̲̲̅̅T̶̷̲̲̿S̶̷̲̲̅̅♥

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید