اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

احساسم در کلمات جا نمی شود عزیز

ای کاش بودی

.

.

.

می زدم لهت می کردم

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

یه هورمونی هست

به اسم هورمون خوب که چی بشه

که گند میزنه به هورمون اراده

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

حوصله م سر رفته

.

.

.

زیرشو خاموش کن

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

اگر دیدی درختی بر جوانی تکیه کرده تعجب نکن

این روزا همه شاخ شدن

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

هرچه سرد تر با من رفتار کرد بیشتر از قبل به او وابسته شدم

.

.

.

کولرمونو می گم

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

یکی از شرایط من برای ازدواج اینه که

.

.

.

کنترل تلوزیون باید دست من باشه

بعله الکی که نیست صحبت یه عمر زندگیه

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

دوست بدار حتی انان که قلب تو را شکسته اند

ببخش حتی انان را که به تو خیانت کرده اند

و امید بده حتی انان را که تو را ناامید کرده اند

و یقین داشته باش که حتما بدبخت میشی

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

من اگه مخترع بودم

.

.

.

هیچى دیگه همین که مخترعم خودش کلیه

دیگه چیزیم اختراع نمیکردم کلا با همین معروفیتش حال مى کردم

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

دو تا از مهم ترین قانون های زندگی

.

.

.

قانون اول زندگی : برای شروع هیچوقت دیر نیست

قانون دوم زندگی : یه وقتم دیدی دیر بود

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

می دونستی گلی

.

.

.

واسه شستن ظرف ها خوبی

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

تا حالا دقت کردین قشنگ ترین جمله ای که میشه از یه نفر شنید چیه؟

.

.

.

اقا ریختم به حسابت

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

داشتم تو خیابون با آرامش راه میرفتم

یهو یادم اومد که من اصلا اعصاب درست ندارم

.

.

.

شروع کردم به دویدن

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

دختر باس سر و سنگین باشه

.

.

.

فک کنم بالای ۱۱۰ کیلو خوبه

تا هیچ پسری جرات نکنه بهش خیانت کنه اره

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

تنگه هرمز

.

.

.

همسر هرمز درحال پوشیدن شلوار در اطاق پورو

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

دقت کردی

.

.

.

خود ساعت ۶ راضی نیست اینقدر هوا تاریک بشه اما مجبوره

اس ام اس خنده دار

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

واس من تنها چیزی که خاص بود

.

.

.

خوردن چیپس فلفلی با ماس بود

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

تو این هوای سرد زمستونی حال میده بری با عشقت تو پارک بشینی

.

.

.

بعد مثله قله های سرافراز آلپ و هیمالیا دوتاتون یخ بزنید

اس ام اس سرکاری خفن

sms sarekari in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید