اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

تمام دنیا را گشته ام

کنار تو اما ، دنیای دیگریست !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

چقدر به آغوشت وسوسه بدهکارم !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

اولین ها مهم نیستن

این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دنیا خیال تو نیست

اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

سر و ته این حرفها را که بزنم

باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد

بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بی کلام اینجا باش

بودنت با دل من ، بی صدا هم زیباست !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دو کلام حرف حساب باهات دارم :

” دوست دارم ”

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است :

چشم و دنیا و دلت !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

یا تو را باید دوست داشت

یا باید تو را دوست داشت

شرط سومی ندارد احوالات من …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

میگویند زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار

کاش میدانستند که تو یک نفر نیستی ، تو یک “دنیایی” …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

جای مرا خالی کن ، کنار مهربانیت !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

تو که می‌خندی

اشتهای لبانم به بوسه باز می شود !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

ببین چقدر در هم حل شده ایم ؟

تو قهوه میخوری ، من خوابم نمی برد !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

433 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
♥S̶̷̲̲̅̅M̶̷̲̲̅̅S̶̷̲̲̅̅❷S̶̷̲̲̅̅T̶̷̲̲̿S̶̷̲̲̅̅♥

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید