اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

عطرتنت روی پیراهنم مانده امروز بوییدمش عمیق ، عمیق …

با هر نفس بغضم را سنگین تر کردم

و به یاد آوردم که دیگر ، تنت سهم دیگری ست و غمت سهم من

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

می دونی برنده ترین چیزی که تو دنیاست چیه؟

خاطره ای که می خوای فراموش کنی

و با هر نفس بیشتر یادت میاد

اس ام اس غرور

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم

میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش بنشینم

تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

زندگی نفس کشیدن و زنده بودن نیست

بلکه قانون باورهاست پس باورکن بیادتم

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

مشترک گرامی تاریخ شارژ علاقه ما به شما

تا وقتی نفس باقی است اعتبار دارد … همراه آخر …

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

عزیزم میدونی چرا به نفس نفس افتادم؟

می خوام ریه هامو پر کنم از هوای بودنت

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

من حرف های دلم را در گوش قاصدکی زمزمه کردم

که از حوالی نگاه تو عبور می کرد

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

تقصیر برگ ها نیست

آدم ها همین اند : نفس می دهی لهت می کنند

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

رسمش نبود بی وفا

بی هوا رفتی ، بی نفس ماندم

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

نفس هایم بوی دود می دهد

نه اینکه اهل دود باشم نه دلم سوخته است

آتش زیر خاکستر است این دل …

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند عزیز

مهم نفس هایی ست که با تو کوتاه

و بی تو بلند کشیده می شود

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

آرام آرام نفس میکشم

تا که شاید نرود همه ی آن هوایی که سراغ تو را می گیرد

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

باور کن عزیز کار من نیست کار خداست

دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

رفت

اما هرگز پایانش را نخواستم

مگر می توان بدون نفس زندگی کرد

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

میگن به یکی که گفتی نوکرتم

از نون نفس تا میم مرگ باهاش باش

نوکرتم رفیق …

اس ام اس عاشقانه و نفس

sms asheghaneh in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید