اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

دنیای ما پر از دست هایی است که

خسته نمی شوند از نگه داشتن نقاب ها …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

ما که رفتیم ولی به اونی که پیششی بگو

“عاشقتم” تیکه کلامته …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

از سردی نگاهت نمی لرزم ؛

من همیشه از زیرِ صفر شروع کرده ام !

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﺁﻏﻮﺷﺸﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ “ﺑﻐﻞ” ﻧﯿﺴﺖ !!!

ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻋﻤﻮﻣﯿﻪ …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

گاهی فکر میکنم …

بعضی هاااا همان بعضی هاااا بمانند بهتر است !

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

نشسته ام به یاد کودکی هایم …

دور غلط ها یک خط بسته میکشم …

دور تو … دور خودم …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

تنها چیزی که تو زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم ،

انتخاب آدم های اشتباه برای دوست داشتنه !

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

همه درست شبیه هم هستند

فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ میگویند !

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

این قدر مرا از رفتنت نترسان …

ماندن کنار من لیاقت می خواست نه بهانه …

می خواهی بروی برو …

بلند می گویم به درک که رفتی …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

فکر نمی کردم انقدر گرون قیمت باشم !

پول لازم بود ؛ منو فروخت …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

صداقت یک هدیه ی بسیار گران قیمت است ؛

آن را از انسان های ارزان انتظار نداشته باش …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

یه روزی میرسه که جای خالیم رو با هیچ چیز نمیتونی پر کنی …

من خاص نبودم فقط دوست داشتنم بی ریا بود

و دوست داشتن بی ریا کیمیاست !

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

باید دامپزشک باشی تا بفهمی بعضیا چشونه …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

اون خره بود تو کلاه قرمزی …

دو روز که تحویلش گرفتن از فرداش اومد گفت من اسبم …

بعضی از آدما هم همینن …

اس ام اس تیکه دار

sms tikehdar

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

433 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۷
♥S̶̷̲̲̅̅M̶̷̲̲̅̅S̶̷̲̲̅̅❷S̶̷̲̲̅̅T̶̷̲̲̿S̶̷̲̲̅̅♥

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۳)

باحال بود
خیلی بیخود بود
درود.... بسیار زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید