اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس فاصله

sms fasele

خیاط خوبی ست خدا

اما دل مرا

به عمد یا سهو ، نمی دانم!!…

شاید بی هوا

تنگ به سینه ام کوک زد …

اس ام اس فاصله

sms fasele

گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است

کاش میشد که تو را می دیدم

اس ام اس فاصله

sms fasele

دور از تو آنچه سمت چپ سینه ی من است

دل نیست

موزه ی درد معاصر است

 •

اس ام اس فاصله

sms fasele

نزدیکی در فاصله نیست

در اندیشه است

و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .

اس ام اس فاصله

sms fasele

درد یعنی :

مدتی هست که نیست …

اس ام اس فاصله

sms fasele

هزار و یک شاخه گل سرخ

در دست دلم جا مانده

چشم دوخته

بر راهی که نمی آیی

اس ام اس فاصله

sms fasele

چقدر شبیه یکدیگریم …

من دلم گرفته است از تو

تو دلت را گرفته ای از من !

اس ام اس فاصله

sms fasele

همیشه ، دور بودن به معنای فراموش کردن نیست

گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن . . .

اس ام اس فاصله

sms fasele

همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب ، غروب زندگیست

ولی تازه فهمیدم

هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست . . .

اس ام اس فاصله

sms fasele

فرقی نمی کند فاصله چقدر است

یک کوچه یا یک کشور

وقتی دوستش داری و به یادش می افتی

ناخداگاه دلتنگ می شوی . . .

اس ام اس فاصله

sms fasele

شبیه برگ پاییزم

همیشه قسمت بادم

ز تو دورم ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

اس ام اس فاصله

sms fasele

میان آن همه الف و ب و مشق دبستان . . .

آنچه در زندگی واقعیت داشت

خط فاصله بود . . .

اس ام اس فاصله

sms fasele

وقتی چشمانم را روی هم میگذارم

خواب مرا نمیبرد ، تو را می آورد ،

از میان فرسنگها فاصله . . . !

اس ام اس فاصله

sms fasele

نفسم

تو در شمالی و من در جنوب

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

433 موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۸
♥S̶̷̲̲̅̅M̶̷̲̲̅̅S̶̷̲̲̅̅❷S̶̷̲̲̅̅T̶̷̲̲̿S̶̷̲̲̅̅♥

اس ام اس های فاصله خرداد 94

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید