اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

در قلب کوچکم فرمانروایی می کنی عزیز

بدون هیچ نائب السلطنه ای

کسی نمیداند چه لذتی دارد نازنین

بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

صبر کن

عشق که شکل گرفت

لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود و ذهن پاک می شود از غبار!

آن وقت با من باش ، همیشه ی من …

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

قلب من سکونت نگاه کسی است که

از اعماق وجودم دوستش دارم حتی در فاصله ها

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

عزیز بودن جرم نیست

امتیازیست که تو در قلب من داری و خیلی ها ندارند …

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

بنازم قلب پاکت مادر من

بگردم دور خاکت مادر من

سیاه شد روزگار من سیاه شد

خدایا مادرم از من جدا شد

فلک با من چرا چون نا روا کرد

که یکدم مادرم از من جدا کرد

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید

قلب من طاقت این همه خوشبختی رو نداره

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

اگر گناه آنقدر بزرگ بود که نتوانستی ببخشی

بدان گناه بزرگ نیست قلب تو کوچک است

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو

چشم های خسته و پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزار آرزو

آرزویم هیچ قلب بی قرارم مال تو

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

شنیده بودم پا قلب دوم است اما باور نداشتم تا آن زمان که فهمیدم

وقتی دل ماندن نداری پای ایستادن هم نداری

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

خودتان را در قلب هیچ کس نچپانید

جا نمی شوید چروک می شوید

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

عشق تو شوخی زیبایی بود که خدا با قلب من کرد

حالا تو بی تقصیری خدای تو هم بی تقصیر است

من تاوان اشتباه خود را پس می دهم

تمام این تنهایی تاوان جدی گرفتن این شوخی

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

نترس بیا

اینجا تاریک نیست

اینجا جاییست رویایی مخصوص تو

پشیمان نمی شوی

بدون ترس در آن قدم بگذار

فقط کمی ترک دارد

اینجا قلب من است

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

میوه بسیار شاخه درخت را می شکند

و شادى بسیار قلب را …

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

قلب من به تیغ کسانی زخم برداشت که

از آنها انتظار دوستی داشتم نه فراموشی …

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

تو قلب من یه امپراطوره

تسلیم میشه چون که مجبوره

برو نباید مال من باشی

خواهش نکردم این یه دستوره

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

عشق های پوچ امروزی به من آموخت فقط یک قلب برای من می تپد

و آن قلب خودم است …

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

کهنه فروشی تو کوچمون داد میزد کهنه میخرم

وسایل شکسته و پاره پوره میخرم

بی اختیار فریاد زدم قلب شکسته هم میخری؟

خندید بهم گفت اگر ارزشی داشت کسی اونو نمی شکست

اس ام اس سکوت

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

قلب عزیزم

لطفا خفه شو و تو همه کار ها دخالت نکن

همین که خون پمپاژ میکنی کافیه

اگه هم خسته شدی اجباری به کار نیست

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

همرنگ تمام آرزوهای منی

غارتگر قلب و جان و دنیای منی

دور از تو نفس کشیدنم ممکن نیست

من ماهی تشنه ام تو دریای منی

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

چرا اینجوری نشستی برو عقب تکیه بده پاهاتو دراز کن

و راحت بشین آخه این قلب فقط جای توست

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

نقاشی تو را می کشم

ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم

تا از آسیب اشک هایم در امان باشد

اس ام اس عاشقانه

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

میگن قلب آدما اندازه مشتشونه

ولی چطوری یه دنیا مهربونی یه آسمون صداقت

یه کهکشون محبت یه دریا عشق تو مشت تو جا شده؟

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

دیوان شعرم را برای تو سرودم

گردد فدای چشم ناز تو وجودم

این بوده رویا و خیال و آرزویم

ای کاش من هم دلبر قلب تو بودم

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

تعهد به سند ازدواج نیست

تعهد به حلقه ی دست چپ نیست

تعهد یه حسیه تو قلب آدما

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

جایگاه همیشگی تو در قلب منه

اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

تو از کنار قلب من ساده گذر کن

خدا باهام به هم زده ازم نظر کن

دست منو گرفته بود ازش گذشتم

جاده به انتها رسید من برنگشتم

استاتوس های عاشقانه

SMS Asheghane in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید