اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

شده ام شنبه!

همه میخواهند از من شروع کنند ترک کردن را …

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

ﺑﺮﮔﺮﺩ

ﻧـﻪ ﺍﯾﻨﮑــﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾــﺖ ﺗـــﻨـﮓ ﺷـﺪﻩ ﺑﺎﺷـﺪ ﻧــــﻪ !

ﺧﻨـﺠــﺮﺕ ﺟـﺎ ﻣـﺎﻧـﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻧﻤــﯽ ﮔـﺬﺍﺭﺩ ﺗﮑﯿــﻪ ﺑـﺪﻫــﻢ …

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

روی سنگ قبرم بنویسید

اولین باری نبود که مرد …

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا میشوی

چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

اگر امشب از حوالی دلم گذشتی

آهسته ردشو ، دلتنگی را با هزار بدبختی خواباندم

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

در خود فرو رفته ام ،
 سیگار میکشم

نگاه مردم به دنبال دود سیگارم

آنها فقط دود را می بینند

اما هیچکس نمی داند که من چه می کشم

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

زندگـــی را اشکـی بیش نمــی دانم

پـس بگـــذار با اشک چشمانم بنویســــم دوستـــــت دارم

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

مثل سیگارشده ام

تنهایی همه را پر می کنم

اما در تنهایی خود می سوزم

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

قرار بود حلقه ای باشی بر انگشتم

نه زنجیری بر دستانم

قراربود تاجی باشی بر سرم

نه یوغی بر گردنم

قرار بود آرامشی باشی بر قلبم

نه شکنجه ای بر احساسم

قرار بود بهشت را تداعی کنی برایم

نه جهنمی بسازی در وجودم

قرار بود عاشقی کنیم

قرار بود  …

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

تو پیامبر آشتی و صلحی

برای من که عمری با خویش جنگیده ام …

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

از عطر نگاه باغ ها دانستم

نام دگر بهار ، لبخند خداست

اس ام اس غمگین

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

تو خودت آسمانی

به حجم کوچک پنجره ها دل نبند

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

یادت هست!

پرسیدی چقدر دوستت دارم؟

من نتوانستم آنچه در دل داشتم بر زبان آورم

تو رفتی اما اکنون ک ب عکس هایت نگاه می کنم

زمان ایستاده و بر من حسرت می خورد

اینگونه دوستت دارم!

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

تا فهمید خریدارِ واقعی ام گران شد

کسی که برای دیگران مفت هم نمی ارزید …

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

آسـمان که نشد ، چرا درخـت نباشم

وقتی تـو در مـن این هـمه پـرنده ای!

ذهنم ، پر از لانه هایست که برای تو ساخته ام

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

چه تازیانه ای ست بر تنم

وقتی نامم جز از زبان تو جاری میشود

من بی اعتناترینم

حتی به خودم

تو چه گویی غریبه

کوهم تله خاکی ست

مرا به قله امید میدهی؟

اس ام اس خاطرات

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

کاش در تکرار شدنم دلت با من باشد

نه در تکرار نشدنم

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

دلتنگم …

امروز هوا هوای تو بود …

سنگین ترین اس ام اس تیکه دار

SMS Tikedar in sms2sts.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید