اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

دلم از هزار راه رفته بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود چشم می بست از انتظار آمدنت

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

این روزها یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم که چرا؟ به تو می اندیشم

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

با تو بودن همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یک کاسه آب، یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

اگه من بمیرم شاید تو ناراحت بشی

اما اگه تو ناراحت بشی من میمیرم

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

زن است

احساس دارد

لطیف است

یک جا عقب می نشیند و محبت تو را می خواهد

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

قشنگترین بوسه دنیا رو به چشمای نازت میزنم

تا قشنگترین خواب دنیا رو ببینی

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻡ

ﺍﺯ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﻜﺮ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻡ

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و

لب طاقچه ی نگاهت

می نشیند

می بینی؟

دلم بی دام و دان

جلد نگاهت شده است

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

جای خالیت را

نفس عمیق می کشم

عطرت از تو باوفا تر است

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی

که نمی خوای از دستش بدی

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

باشی یا نباشی

این شب سر میشود

اما این شب کجا و آن شب کجا

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

بیا کلاغ پر بازی کنیم

کی پر ؟

روز بی تو بودن پر

دوست داشتن غیر تو پر

عشق جز تو پر

اصلا همه چی پر

فقط تو نپر

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir

عبور میکنم هر روز

از نیمکت های خالی پارک

طوری که انگار کسی

در نیمکت های آخر

انتظارم را می کشد

به آن جا میرسم

باید وانمود کنم که

باز هم دیر رسیده ام

پیامک و جملات عاشقانه و رمانتیک

SMS Asheghaneh in sms2sts.ir


این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید