اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس دفتر خاطرات

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

دارم برگ می کشم اما نه سیگار برگ !

برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

نوار قلب خاطرات من

پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

هر روز که بیدار می شوم

وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم

هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم

پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد

و از شاخه های دلتنگی روی سنگ فرش آرزوها ریختن

تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

خاطرات هرچه شیرین تر باشند

بعدها از تلخی گلویت را بیشتر می سوزانند

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است

آرام فاتحه ای بخوان …

شاید خدا گذشته ام را بیامرزد !

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

بوی ربنای تو و ماه دلتنگی های من

افطار می کنم خاطرات نبودنت را …

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

هر کسی برای خودش خیابانی دارد ، کوچه ای ، کافی شاپی

و شاید عطری که بعد از سال ها خاطراتش گلویش را چنگ میزند …

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

می خواهم یادت را طلاق دهم

ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

هرچه یادت را میکارم

خاطراتت سبز می شوند !

اس ام اس دفتر خاطرات

SMS Daftar Khaterat

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۹)

سلام
واسه آپای غمگینتون دیگه
پاسخ:
آهان.
بیخیال عامو...از این چیزا زیاد هست
سلام
آخی...قشنگ بود
پاسخ:
سلام
جریان این آخی ک گفتی چیه؟
پستا رو صد بار خوندم

خیلی قشنگه

پاسخ:
واقعا 100 بار خوندیشون !!!!
ممنونم. لطف داری
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۹ سیدابوالفضل رضوی
سلام
ممنون
وب شادی دارید
موفق باشید

۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۶ رومئو و ژولیت

سلام و درود بسیار


واسه من اپرا و فایرفاکس بهتر بوده
تازه عزیز از سه تا دیگه ام استفاده میکنم سفری و ....
پاسخ:
آفرین به تو...
همیشه سررررررررررررررررررم باست چون بالا سرم خداستتت .....!!!!!





به منم سر بزن
سلام عزیز منظورتو نگرفتم یعنی چی از مرورگرهای دیگه استفاده میکنم
پاسخ:
تو گفتی از اپرا ، کروم ، اینترنت اکسپلورر ، و از فایرفاکس واسه بلاگفا استفاده میکنی!!!
گفتم مرورگر دیگه ای هم هست که استفاده نکرده باشی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید