اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس عاشقانه سری 24

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

قانون جاذبه را سیب کشف کرد

وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا …

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

جاده لحظه به لحظه با من می آید

گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

بس کن چقدر خیره به امواج می شوی ؟

دریا که مثل چشم تو زیبا نمی شود !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟

نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟

نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟

تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

در انتظار آغازی دیگرم

انتخاب مجدد جفت ها

تا شاید این بار نوحی بیاید و مرا برگزیند در کنار “تو” !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

اگر موهایت نبود

باد را چگونه نقاشی میکردم ؟!

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشت

سقوط‌ همیــــــــــــــشه دردناک است !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

تنها پاهای سست میدانند

چه بار سنگینی ست وسوسه دیدن تو !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

چیزی در سینه ام

به شکلی بدخیم تو را می خواهد !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

آغوشم درست به اندازه خودت جا دارد

قدِ تمام مچاله شدن هایت

قدِ تمام حفاظتی که از تو آرزو دارم

و قدِ تمام احساسی که از بدرد چیزی خوردن مرا خوشحال می کند !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

شاید یک روز یک نفر جوری آدم را بخواهد که

خواستنش به این راحتی ها تمام نشود !

سیلویا پلات

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

امروز به پایان می رسد ، از فردا برایم چیزی نگو

من نمی گویم فردا روز دیگریست

فقط می گویم تو روز دیگری هستی

تو فردایی… همانکه باید بخاطرش زنده ماند !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

گویی زخم خورده ام از تیغ نگاهت

که اینگونه شعرهایم بند نمی آیند !

مرحم نباش ، رحم نکن …

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

تو میدانی از مرگ نمی ترسم

فقط حیف است هزار سال بخوابم و خواب تو را نبینم !

اس ام اس عاشقانه سری 24

SMS Asheghaneh

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۱۶)

دلت میاد؟
خخخخخخ
وب خوبی داری.
لینکت کردم.
پاسخ:
قلومم میاد...
مرسی
اوکی امشب یا فردا لینکت میکنم
الان باید برم
:)

من که نمیرم یعنی یه سایت خارجی میرم اونم فیلترنمیشه برام:D

قبلا داشتیمش اینو وللش حسش نیس
پاسخ:
ای ناخوش
آدرس بده ماهم بریم...
قبلا! از کجا آوردیش؟
نه بابا کجا گذاشتیشون؟؟؟

ناراحت بودم نمیومدم حرفها میزنیا
پاسخ:
اونجا (:
خوشحالم
تو بین این همه جمله چطوری فهمیدی وای وای

اره خنده وای

شکلکا چی شد انگار یه ادم مرده داره به یه ادم مرده پی ام میده:|

خدایی راس نمیگم؟؟؟(-:
پاسخ:
ما میفهمیم...این وب دوربین مدار بسته داره
در دست طراحی!!!
ناراحتی نده...
من یادم نیس:/

من گفتم؟؟

من از دلم خبر ندارم میخای بیا توشو بگرد:)))))))))))))))))))
پاسخ:
ن اینارو از تو وبم کپی کردی خواستم مچتو بگیرم
ک گفتم فقط چند دیقه تو وب نبودما ببین چیکارا کردی!!!
استغفرالله. محرم و نامحرمم سرت نمیشه!
من مراقب خودم بودم:)سالم برگشتم

توچی؟؟
پاسخ:
منم بدبختانه سالمم
ببخشید نتم قطع شد یهو

ز زدم پشتیبانی میگم اینترنتا مشکل داره میگه ارهمیگم ماهمه چیمون مشکل داره:))))))))))))

ناهار بخورم میام;)
پاسخ:
خواهش
میخواستی بگی ما خودمونم مشکل داریم ...
کوفت بخوری.
زود بیا
ها تو پروفایلم ؟؟؟

تو نمیخاد زن بگیری حالا برات زوده مثلا دخدرا شوهر نکنن بهشون میگن ترشیده شدین ولی پسرا نه پس بشین سرجات[عصبانی]

اونو نوشتمش فاطمه بابا:)))))))))))))
پاسخ:
آره باهوش...
خب میخوام
من با اسمش کار ندارم. من میخوام با اون برنامه کار کنم سیستمت رو درست کنم
چطوری دیدی؟؟؟همون موقع که گفتی برو اهنگ بزار؟؟؟

هزینشو تو بده

پسورد میخای چیکار؟؟؟
پاسخ:
ن بابا. بعدش ک تاریخ تولدتو فهمیدم اونم دیدم
ب من چه . مگه خودم میخوام زن بگیرم پولشو ندارم
بیام واسه تو هزینه کنم...
پ این دست و دل وازیتون کجا رفته
میخوام با اون برنامه ک نوشتم علی کار کنم
ها؟؟؟؟دیدی؟؟؟؟کجا بود؟؟؟

بوشهریا اوکین :)))))))))))))

میاری شوهر؟؟؟D:

چطوری بیای؟؟:|
پاسخ:
فاطی گفتم ک میبینم
تو فک کن از یکی گرفتم دیدم
آهان پس همشون اینجورین!!!!
آره. میخوای؟
اون ک شوهر میخواد باید هزینه هم بکنه
پسورد؟
سَــلـام آپَم زودی بیـآ:)))))))))


پاسخ:
باشه
عکسامو کجا دیدی؟؟

چ ربطی داره عکس بیشتر بزنه بابا:|

کی پیش میاد؟؟

کجا فعال شدم؟؟؟
پاسخ:
دیگه کور ک نبودم ... دیدم عکساتو
خب الان عکس من کمتر میزنه!!!
مثلا امروز
ک هعی کامنت میذاری (شعر و این چیزا)
زمان آرام میگذرد و من تنها با یادت نشسته ام
دنیا هم بگذرد من از یادت نمیگذرم... .
پیامکات جالب بودن ممنون
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۰ مــیــنــ:|ــآ
اره کدشو بده خوبه..:)
پاسخ:
http://nice-tools.blogfa.com/page/girl1
اره والـا خـوبـه خـودتـم مـیـدونـی :)))
پاسخ:
چیکار کنیم ... همش تقصیر شماهاست
زشـتـه مـلـت اَ تـو یـاد مـیـگـیـرن :|
پاسخ:
زشت پیرزنه ...
ملت ک همه چیو از ما یاد گرفتن اینم روش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید