اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

خاطرات عاشقانه جدید

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

چه یکی باشد چه صدتا

خوب که باشد دمار از روزگارت درمیاورد …

خاطرات را میگویم !

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

چه سخت است مرور کردن خاطراتی که روزی شیرین ترین بودند

اما حالا آنقدر تلخ شده اند که هم دلت را به درد می آورند

هم اشکت را در می آورند !

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

گاه خاطرات خنده دار

ساده ترین بهانه برای گریستن میشوند …

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

زندگی زیباست که گاه خاطره ای در میان خاطره ها

خاطره ی خاطره ها می گردد …

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

خاطره یعنی گذشته ، نگذشته !

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

به من مجوز چاپ نمی دهند

میگویند داستانی که نوشته ای قابل باور نیست

اما من فقط خاطراتم را نوشته بودم

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

بعضی اوقات فکر می کنم که

شاید بهشت خاطرات گذشته باشد

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

باران سربی میشود وقتی نیستی

میریزد بر سرم خاطراتت

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

از سرم دست برنمی دارند خاطرات خوش نداشته ام !

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

من ازت خاطره دارم وقت بارون …

این خودش درد کمی نیست !

اس ام اس خاطرات عاشقانه

SMS Khaterat Asheghane

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۱۱)

خخخخخخخخخ.. من عاشق این همه دختر آویزون این جام.....

بوس واسه همشون.........

پاسخ:
ههههه. خوبه ک خودت آویزون نیستی!!!
پس من چی؟
az  sob ta hala inja montazeret bodam:|
peser bad:((
پاسخ:
sharmande
khoone naboodam
سلام کی گفته از شما بهار خزونه.من دوستامو دوس دارم و میدونم بهار همیشه با اوناس.مطمئنم یه روز به حرفم میرسی داداشی یا اجی گلم
پاسخ:
بگو کی نگفته...
ن بخدا بهار با یکی دیگه ریخته روهم
آخرش تو جنسیت منو نفهمیدی!!!
نه گناه دارم ولی خب فیلتر شکن موجوده D:
با تبادل لینک موافقین؟؟؟
پاسخ:
وقتی فیلتر بشه دسترسی ب مدیریت وبلاگم غیر ممکن میشه...
لینکی ، بلینک
:|
پاسخ:
$:
نمیخآمـ !
منـ ایـن آهنگشو دوسـ دآرُمــ ! 
^_^
پاسخ:
میگم ک درگیری...
خیلیمـ خوبهــ ! >_<
پاسخ:
خب اگه خوبه حداقل آهنگ جدیدشو بذار D:
ملت درگیر چین ما درگیر چی!!! O:
مآله منمـ .. مگهـ اینکـ خآموشـ شیـ ! :|
[نیشخند]
پاسخ:
مال تو ک تو شر.تت.ه!!!
با بیل خاموشت میکنم ولی خاموش نمیشم D:
تو ببند تآ منمـ ببندمـ !
اوکیـ !؟
[نیشخند]
پاسخ:
از من بسته نمیشه...مگر اینکه خاموش شی D:
ببند دهنتــــو فقد >_< [نیشخند]
پاسخ:
هرموقه تونستی دهنتو ببندی منم میبندم.
اوکی؟
میدونمـ ! [نیشخند]
:))
خودمو میزنمـ بـ نفهمیـ ! [چشمک]
پاسخ:
آره ارواح عمت ...
میدونم که نمیفهمی D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید