اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

دعایمان با سقف گناهانمان برخورد می کند

و دلمان را خوش می کنیم که صلاح نبود

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

دلم روشن هست که می اید

و کمرنگ میشود اندوه کشنده روزهایی که گذشت

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

شک کرده بودم کسی بین ماست !

حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم!

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

یکی نوشته بود :

چقدر شیرینه وسط sms شبانه خوابت ببره ، صبح بلند شی ببینی نوشته :

قربون عشقم برم که خوابش برده!

منم یه شب وسط sms بازی خوابم برد

صبح بلند شدم دیدم نوشته : مُردی ؟

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

فقط رفت…بدون کلامی که بوی اشک دهد…

یا که حتی صدایی که رنگ حسرت داشته باشد…

فقط رفت ومن شنیدم توی دلش گفت… راحت شدم…

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

هر بار که گفتم دوستت دارم سکوت کردی؟

حرف های من سنگین بود یا گوش هاتو؟

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

تو برو، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم : برو خیالی نیست

اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست…؟

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

چندان هم دور نیستی

فقط به اندازه یک نمی دانم از من فاصله گرفته ای

آری نمی دانم کجایی؟

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

بد تاوان دادم …

تاوان بی توجهی به علائم قلبت که نوشته بود

آهسته … خطر سقوط …

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام اسمتو صدا بزنم

با یک علامت سوال و تو با حوصله جواب بدی جووووووووووون دلم؟

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

بعضی از حقایق خیلی ساده اند

ولی درکش خیلی پیچیده و سخته مثل کنار اومدن با جمله :

خوب دوست نداره، زور که نیست

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

یعنی ﻣﻴﺸﻪ ﺍﻣﺸﺐ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻡ ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺢ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻧﺸﻢ؟

ﻇﻬﺮ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﻢ |:

ﭼﯿﻪ ؟ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ؟

ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻣﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮﺭ ﺗﻨﮓ ﮐردم خخخخخخخ

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

۷۵۷۵ عزیز هیس!

او نیست دیگر تمدید نمیخواهم…

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

من رفتم و تو گفتی ، برو به . . . !

مدتهاست که بی تابم ، بی تاب بازگشتت و کلام آخرت . . .

راستی  به سلامت بود یا به جهنم؟

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

یه زمانی شده که اگه برای عشقت کوه هم بکنی

به پای فرهاد بودنت نمیزاره !

میزاره به پای کنه بودنت

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

منصفانه نگاه میکردم ، هیچ فرقی نمیکرد !

عاشق او باشم یا گاو حسنی ، هر دو تا یک اندازه عشق را میفهمند

اس ام اس جدید سری 160

SMS Jadid

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۳۳)

آغـــآ دیگه فقط ی خورده هست ن بیشتـــر ... مگــه ن؟؟؟
:|
براچی همه این کار منو فضولی میدونن؟؟؟
بجون نسیم کنجکــــــــآوم ... :)
6 سال؟؟؟
خیلی بزرگی آغـــآ :|
عب نداره شما هم بشـو بزرگ ما ... هع :)
ما که کوچیک همه هستیم اینم روش ... :(
همین عکسارودیگه
آهــآ متوجه شدم ... ببخشید ی خرده کنجکاویم گل کرد ... :|
خو چیکار کنم ... به خاطر بیماری حادی( کنجکاوی)ک دارم باید همه جا حضـور فعال داشته باشـم ... :)
خو من متولد .. ام ... شمــــآ؟؟؟
ن من فقط همه جا هستم نه با همه کس ...
همه کس لیاقت ندارن که من باهاشون قاطی شم ... :|
بزگـــــآ؟؟؟
چند سالتونه؟؟؟
:(

خوابیدین؟

ن دیگه نشد من کلا خودمو همه جا باید قاطی کنم

هع

خخخخخخخ شاید بـه شمــآ رفتیــم
خخخخخخخ[نیشخند]
روم سیــآه ولی حافظه منم مث شمــآس[خنده]

دختره موهاش مش خفن

از دماغش دو تا سوراخ مونده فقط

لباش اندازه پشتی مبل

نصف بیشتر عکساش لب استخره

بعد استاتوس گذاشته

خستم از این مرد های شهوت پرست که فقط به جسم زن می اندیشند!!!

آخه حلوا شکری

انتظار داری تو رو که میبینن یاد فلسفه ی سقراط بیفتن؟؟؟

اصن یه وضیه ها!!!!

khahesh in che harfiye?[گل]
چـه تقدیـر بـدیست

مـن اینجا

بـا خیالش میسوزم

و او

آنجـا بـا دیـگری میسازد

ممنونم از حضورت:)
ـ چند ماه دیگ 18 سالم میشه .

ـ و شما ؟
پاسخ:
22
ـ خواهـش میکنم :)
قصد ازدواج که داره
اما گفته باشم مهریش سنگینه هاااااااااااااااااااااااا
دیگه خود دانی 
پاسخ:
اشکال نداره اگه فقط دیدم پرو بازی در میاره
میبرمش سیاسرد از اون درختا آویزونش میکنم پایین
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۶ ღFคtєறєhღ
بزار یه چی به فکرم برسه کلیپ با صدای خودمو میزارم:)

;D

خداتورو مرگ بده
پاسخ:
خداوکیلی کشته این خلاقیتتم
ههههه
تو واسه بقیه هم از این کارا میکنی؟
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۹ ღFคtєறєhღ
UPAM:))))))))))

SALAM:)
پاسخ:
آخه اینم شد آپ
ممنونم عید شما هم مبارک
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۴ ღFคtєறєhღ
زردک من رفتم النه که دعوام کنن:D

َبت بخیر:*:X
پاسخ:
کاش مامانت بزنتت
شب بخیر
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۳ ღFคtєறєhღ
باشه فردا

پاینشم مینویسم زردک خوبه؟
پاسخ:
تو غلط میکنی...
پا منو وسط نکش
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۰ ღFคtєறєhღ
مشکل اینجاس بلد نیسیم کسب درامد کنیم:D

INASH

http://zahra-fati77.blogfa.com/
پاسخ:
من با این بنرهایی ک بالای وبم گذاشتم هفتگی 10.000 ت کسب درآمد میکنم
کامنت واسش گذاشتم
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۸ ღFคtєறєhღ
نه مگه بیکارم اپ کنم از اون اصن مگه کیه؟؟:)

میخای از تو اپ کنم:D
پاسخ:
خب پ از من آپ کن
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۵ ღFคtєறєhღ
نه بخدا حرف نزدم با زهرا یه وب ساختیم:)
پاسخ:
آهان. مبارک باشه
اگه اهل ولخرجی بودین میومدین تو بیان وب میساختین
البته اینجا میشه درآمدم کسب کنی
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۳ ღFคtєறєhღ
قیافه پسره؟؟؟نقاشی میکشم فیلم بگیرم همزمان؟؟؟

ول کن بابا
پاسخ:
آره. همزمان!!!
چطور میخوای آپش کنی؟
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۰ ღFคtєறєhღ
وبکمم کجا بود؟؟:/

هیچی فکر کردم یه چیو گفتم نگه بهت گفته:)
پاسخ:
گفتم شاید ب ملت میدی...
خا تو سرت. پ پشت سر منم حرف میزنی!!!
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۸ ღFคtєறєhღ
اره خودم اصن نیگات میکنم:)))))

نه مگه دیوونه ام قند تو دلم اب شه ادم نباید هرکیو دید قند تودلش براش اب بشه که عزیز من:)))))))))))))))))))))
پاسخ:
ی نقاشی بکش و هعی نیگا کن و بخند
از قیافش واسم بگو...
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۶ ღFคtєறєhღ
چه وبی بدم؟؟:)

زهرا گفت بهت؟؟
پاسخ:
وب کم
چیو؟
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۵ ღFคtєறєhღ
تپلی بود تیپ مشکی زده بود خوب بود:)

ولی خیلی نیگاه کرد:|کلا بدم میاد یکی بهم زیاد نیگاه کنه ادم به خودش شک میکنه:|

بیا پسرای اقوام ما یادت میدن زردک:D
پاسخ:
پ قند تو دلت آلاسگا شد!!! :(
من دیگه حرفی ندارم
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۲ ღFคtєறєhღ
از بس با این دخترای فامیلتون گشتی بی ادب شدیا:D

نبینم دیه نیگاشون کنی:D
پاسخ:
برو عامو. اسممون بد در رفته
خب تو میای نگات کنم؟
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۱ ღFคtєறєhღ
بد نبود همش ترقه میدن این پسرا:|

از درم اومدیم بیرون نزدیک بود بخورم به ی پسره جلوش ماشین بود میخاسم پشت سرش بزنم اومد عقب :|حالا خوبه به پسره نخوردم سریع رفتم همچینم تو چشام نیگاه میکرد:|

مگه دیوونه ام؟؟؟:/ خودت برو بندری برقص:D


پاسخ:
خب پ خوبه
باید میزدی بهش
ای جون
دور از جون. کاش بلد بودم...
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۷ ღFคtєறєhღ
منحرف:D


پاسخ:
تازه فهمیدی!
بازم جای شکرش باقیه ک فهمیدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید