اس ام اس 2 اس تی اس : sms2sts.ir

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار , اس ام اس دلتنگی , جملات باحال برای فیس بوک

جستجو در سایت
محتوای این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

هواداران sms2sts ، سایت رو با نام "اس ام اس 2 اس تی اس" در وب خود لینک کنند

پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم

اس ام اس یاد و تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

یادش ستاره دنباله داری است که

آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند

اس ام اس درد تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

تنها یک تنها میداند

تنهایی تنها درد یک تنها نیست

اس ام اس تنها ماندن

sms tanhayi in divare-majazi

تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه

اس ام اس انتخاب تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

باور کن فرق بزرگیست میان کسی که

تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده

اس ام اس آرامش تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی

عجیب آدم رو آروم میکنه

اس ام اس دنیای تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

چه یه وجب… چه صد وجب

تنهایی یه دنیاست!

اس ام اس تنهایی و میس کال

sms tanhayi in divare-majazi

تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه

که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته

اس ام اس قفل تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

قفل هزار رمز کابوس تنهایی من

کی با سلام تو باز می شود؟

اس ام اس آغوش و تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد

مثلا آغوش تو!

اس ام اس دوست داشتن تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

تنهایی ام را دوست دارم

بوی پاک نجابت می دهد

اس ام اس زیبا در مورد تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره

مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی

اس ام اس راستگوی تنها

sms tanhayi in divare-majazi

این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی

تنهایی همان دلتنگی نیست

در دلتنگیها کسی حضور دارد

اس ام اس سوختن و تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی!

اس ام اس ناب در مورد تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

من برای تنها نبودن، آدم های زیادی دور و برم دارم

آن چیزی که ندارم کسی برای “با هم بودن” است

اس ام اس تنهایی و درد

sms tanhayi in divare-majazi

چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی

قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت

اس ام اس متعلقات تنها ماندن

sms tanhayi in divare-majazi

تنهایی یعنی یه بغض کهنه

یه چشم خیس

یه موزیک لایت

یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار

اس ام اس تنها بودن

sms tanhayi in divare-majazi

انقدر از تنهایی نترس

تو تنهایی وارد این دنیا شدی

اس ام اس دل تنها

sms tanhayi in divare-majazi

راز این هستی چیست؟

ما چرا آمده ایم؟

کار ما نیست گذر از هستی، گذر از آدم ها

کار ما شاید پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد

اس ام اس تنهایی با ارزش

sms tanhayi in divare-majazi

زیاد طول نمیکشد

تا بفهمى ورود هر رابطه اى نمیتواند تنهاییت را پر کند

اس ام اس داشتن تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است

داشتن بعضی ها تنهاترت می کند

اس ام اس آرزوهای تنها

sms tanhayi in divare-majazi

آدم‌های تنها آزروهای کوچکی دارند

شبیه اینکه کسی در خانه را به رویشان باز کند

اس ام اس دوست داشتن تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

تنهایی را دوست دارم

بی دعوت می آید، بی منت می ماند

بی خبر نمی رود!

اس ام اس تنها شده ام

sms tanhayi in divare-majazi

اگر آدمهای کره زمین تعدادشان فرد باشد

یک نفر تنها می ماند

تو رفتی و فرد تنها شده ام من

اس ام اس تنهایی درون

sms tanhayi in divare-majazi

دگر تنها نیستم

مدتی ست با تو در خودم زندگی میکنم

اس ام اس شاخ درباره تنهایی

sms tanhayi in divare-majazi

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمی خواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

پیامک جدید و زیبا در مورد تنهایی

sms deltangi in divare-majazi

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر شما دوست عزیزم در مورد این مطلب چیه؟

در قسمت نظرات ( پایین ) نظر خودتون رو بنویسید.

اگر انتقاد یا پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم بدونم. با تشکر

نظرات (۱۴)

حواسم نبوده
به سلامتی کسایی که دوستشون داریم

ونمی دونن که باکوچیک ترین اخمشون کمرمون میشکنه....
Salam sms ha nakhob bodan na bad
تنها نیستم!
نگران شب هایم نباش، تنها نیستم، بالشم، هق هق گریه هایم، قرص هایم، دفتر کاهی نوشته هایم، سردی دستانم همه هستن . . .
به وب دوستم حتما سر بزن



ghashang bod
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۳ هَـــســتــ ــی
╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦


(▓) پزشکان سال هاست که اشتباه می کنند …√
(▓) نزدیک ترین عضو انسان به قلبش ، کمر اوست..!√
(▓) هربار که قلب کمی می رنجد کمر از ده جا می شکند ”√


╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦╩╦
نسیم، دانه از دوش مورچه انداخت،

مورچه دانه را دوباره بر دوشش گرفت و رو به خدا گفت:

گاهی یادم می رود که،

هستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

کاش بیشــــــــــــتر نسیم بوزد!...........
تکلیفت روشنـه ...
دوست داشتـم کامنت میدم،دوست نداشتـم کامنت نمیدم ...
بستگی به حال و روزم داره آغـــــــــــــآ ... :|

باز خوبه خودت واسه خودت متاسف هستی ... :|

 

مرسی از کامنتایی که میزارید
وب شخصی دارید؟
می گویند شکستنی رفع بلاست 

ای دل تحمل کن! 

این روزها"دوستت دارم" دیگر قلب کسی را به تپش وا نمی دارد

وگونه ی کسی را سرخ نمی کند!

مشکل از دوست داشتن نیست مشکل از تکرار است.

گریــــــــــــــه حــــــــــــرف کنم یا نکـــــــــــــــــــنم بزنـــم یا نزنـــــــــــــــــــم من از هوای عشــــــــــق تو ، دل بکـــنم یا نکـــــــــــــــــــنم با این ســـوال بی‌ جواب ، پـــــــــــناه به آیــــــــنه می بـــــــرم خــــیره به تصویر خــــــودم ، می پرســـــــم از کی‌ بگـــــــذرم یک سوی این قصــــه تویی‌، یک ســوی این قصــــــــه مـــنم بســــته به هم وجود ما تو بشکــــنی ، من می شکــــــنم نه از تو می ‌شه دل برید،نه با تو مـی ‌شه دل سپرد نــه عاشـــــق تو می ‌شــــــــه مــــــــــــــــاند نه فارغ از تو می ‌شه مــــــــــــــــاند گــریه کــنم یا نکــــــــــــــنم حرف بزنم یا نــــــزنم خدایا همیــــــشه ترا مــــی خوام
آهان باشه اینجوری خوبه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به دلیل به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید